"Być jak modelka": Telewizja WP odkryje prawdziwe kulisy świata mody

W ramówce kanału Telewizji WP już 19.02 pojawi się pierwszy odcinek cyklu "Być jak modelka". O czym będzie? Czego mogą się spodziewać widzowie?

27.01.2017 | aktual.: 27.01.2017 12:38

"Być jak modelka" to program o świecie mody, którego bohaterkami są dziewczyny pracujące dla najlepszych agencji modowych w Polsce i na świecie. Wszystkie są młode i piękne, ale na tym kończy się wspólny mianownik, bo każda z nich ma inne marzenia i predyspozycje. Jedne marzą o tzw. "high fashion", inne decydują się na kontrakty reklamowe, jeszcze inne świetnie odnalazły się w cyfrowym świecie modelingu, zdobywając popularność przez media społecznościowe. W każdym odcinku poznajemy ich zawodowe i prywatne życie. Zaglądamy też za kulisy świata mody, podglądając pokazy czy sesje zdjęciowe.

Prowadzącą projekt "Być jak modelka"’ jest Aleksandra Szwed. Gospodyni programu pomoże rozszyfrować globalny język mody, pokaże, czym zajmuje się booker, dlaczego dziewczyny chcą być "first face", jak się dostać do "front row" i czy na każdym pokazie mody uprawia się "periscoping". Modelki biorące udział w programie to m.in. Kasia Smolińska, Luiza Matyba, Sylwia Koronkiewicz, Sandra Najda, Amelia Elis, Aleksandra Ziomka i Ina Henning. W "Być jak modelka" pojawią się również jako goście specjalni top modelki światowego formatu: Maja Salomon, Emilia Nawarecka i Julia Banaś.

Obraz
© Materiały prasowe

Maja Salomon - gwiazda kampanii reklamowych domu mody Prada, ulubienica Nicolasa Ghesquiere, obecnie dyrektora kreatywnego Louis Vuitton. Od dziesięciu sezonów obecna w branży. Na swoim koncie ma niezliczoną liczbę edytoriali dla światowych tytułów o modzie, a także udział w pokazach Valentino, Prada, Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana oraz Balenciaga. W tym sezonie wzięła udział tylko w jednym - Givenchy. Od kilku lat obecna w rankingu stworzonym przez opiniotwórczy portal Models.com.

Emilia Nawarecka - fani magazynów mody takich jak "Vogue", "Harper's Bazaar" czy "Elle" mogą kojarzyć ją z licznych sesji do tych czasopism. Wypatrzono ją w centrum handlowym sześć lat temu. Rok później była już w agencji D'Vision, gdzie jest do teraz. Chodziła w pokazach Dolce & Gabbana, Mulberry, Diora, Marca Jacobsa, Armaniego, Paula Smitha, Mugler i Philipa Lima. Była twarzą m.in. Celine i Penny Black.

Julia Banaś - modelka roku 2016 wg magazynu "Elle". Zapraszana jest do współpracy przez największe domy mody. Wzięła udział w pokazie Miu Miu na sezon jesień-zima 2016, w kampanii Marca Jacobsa jesień 2016, a przede wszystkim Karl Lagerfeld zaprosił ją do wzięcia udziału w pokazie Fendi Couture, na którym były obecne również Bella Hadid i Kendall Jenner. Do listy sukcesów Julia Banaś dorzuciła właśnie kampanię hiszpańskiej sieciówki na sezon jesień-zima 2016. Autorem sesji zdjęciowej dla marki Zara jest Włoch Mario Sorrenti - to on stworzył zdjęcia do kontrowersyjnej kampanii reklamowej perfum Obsession z Kate Moss.

Zuza Kołodziejczyk - zwyciężczyni 3 edycji "Top Model", niekwestionowana królowa Instagrama.

Oprócz modelek w programie pojawiają się również: bookerzy - Ewa Fiweki i Mateusz Rogenbuk, trener personalny modelek - Tadeusz Gauer i scautka - Anna Zawada. Nie zabraknie również projektantów, stylistów oraz fotografów. Sponsorem programu jest marka Rexona, a patronami medialnymi magazyn "Joy" i "Cosmopolitan" oraz radio ZET Chilli.

Premiery: niedziela 18.10 / powtórki: sobota 18.10

Start: 19.02 godz.18.15

Obraz
© Materiały prasowe | Edmund Magdeburski
Obraz
© Materiały prasowe
Źródło artykułu:WP Teleshow
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)