"Big Brother". Wyniki oglądalności ostatniego sezonu reality show

"Big Brother". Wyniki oglądalności ostatniego sezonu reality show
Źródło zdjęć: © East News

17.12.2019 15:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ostatni sezon "Big Brothera" miał mniejszą oglądalność w porównaniu do poprzedniego. Kolejna edycja programu planowana jest na jesień 2020 r.

"Big Brother". Wyniki oglądalności ostatniego sezonu reality show

Druga edycja "Big Brothera" zadebiutowała na antenie TVN 7 13 września 2019 o godz. 20:00. Z ustaleń Wirtualnych Mediów wynika, że średnia oglądalność wszystkich odcinków ostatniego sezonu wynosiła 494 tys. osób. Wynik ten stanowił 3,23 proc. udziału na rynku wśród wszystkich widzów, 4,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,73 proc. w grupie 16-59.

Ostatni sezon "Big Brothera" przyciągnął przed ekrany znacznie mniej widzów niż wcześniejsza edycja - oglądalność spadła o 264 tys. osób. Średnia widownia całego poprzedniej odsłony reality-show wyniosła 758 tys. osób, co przełożyło się na 5,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów.

- "Big Brother" jako format niezaprzeczalnie zyskał sobie grono wiernych i zaangażowanych fanów. Druga edycja była pełna zwrotów akcji, a emocje z ekranu przenosiły się do mediów i internetu, gdzie powstała cała społeczność, na bieżąco komentująca każde wydarzenie w Domu. Zarówno pierwsza, jak i druga edycja podniosły oglądalność w paśmie rok do roku, jesienią był to wzrost o 27 proc. w grupie komercyjnej - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7.

- Ta edycja "Big Brothera" pokazała jakim różnorodnym i otwartym społeczeństwem jesteśmy. Dla nas bardzo ważne jest, aby nie był to format wyłącznie rozrywkowy, dlatego staramy się również zwracać uwagę na ważne społecznie kwestie np. poprzez akcje takie jak "Why we hate" - dodaje.

Podczas nadawania głównych emisji "Big Brothera" stacja TVN7 zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Na szczycie podium była stacja TV 4, która miał 5,53 proc., a drugie miejsce należało do TV Puls z udziałem 4,04 proc.

"Big Brother". Kolejna edycja w 2020 r.?

Z doniesień serwisu Wirtualne Media wynika, że są już wstępne na trzecią edycję "Big Brothera" w TVN 7. Najnowsza odsłona reality show planowana jest na jesień 2020 r.

- Na razie pracujemy nad ramówką wiosenną, w której czeka nas kilka nowości. Oczywiście po tak dobrych wynikach, rozmawiamy także o kontynuacji „Big Brothera” w przyszłym roku - mówi Katarzyna Mazurkiewicz.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także