Będzie nowy "Słoneczny patrol". Tym razem nie chodzi o film kinowy
Fenomen lat 90. z Davidem Hasselhoffem i Pamelą Anderson doczeka się kolejnego powrotu na ekrany. Nowy właściciel praw do marki "Baywatch" prowadzi wstępne rozmowy, które zwiastują reboot klasycznego serialu o ratownikach wodnych z LA.
Jak dowiedział się portal Deadline, firma Fremantle, która pozyskała prawa do marki "Baywatch", przymierza się do wyprodukowania zupełnie nowej wersji "Słonecznego patrolu". Obecnie żadne nazwiska nie są jeszcze oficjalnie związane z tym projektem, ale wiadomo, że Fremantle prowadzi rozmowy z różnymi stacjami telewizyjnymi i platformami streamingowymi.
Szykuje się więc reboot serialu, który bił rekordy popularności w latach 90., a nie kolejny film kinowy. Przypomnijmy, że w 2017 r. Seth Gordon ("Piksele", "The King of Kong") wyreżyserował pełnometrażową komedię "Baywatch", w którym główne role zagrali Dwayne "The Rock" Johnson i Zac Efron. Film spotkał się z miażdżącą krytyką (17 proc. na RottenTomatoes) i był finansową klapą. Szacowano, że w weekend otwarcia zarobi w USA 30-40 mln dol., a skończyło się na 1,25 mln dol.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Oryginalny "Słoneczny patrol" trafił na ekrany telewizorów w kwietniu 1989 r. Początkowo był hitem sieci NBC. Serial doczekał się 242 odcinków i jedenastu sezonów, z czego ostatnie były emitowane pod tytułem "Baywatch: Hawaii" i nie występowali tam aktorzy z oryginalnej obsady. Największym weteranem "Słonecznego patrolu" był David Hasselhoff, który wystąpił w 206 odcinkach. Dla porównania, Pamela Anderson zagrała tylko w 77 epizodach.
Ostatni odcinek "Baywatch: Hawaii" został wyemitowany w maju 2001 r. Wcześniej serial doczekał się kilku filmów telewizyjnych, nakręcono też spin-off "Baywatch Nights". W latach 90. serial był fenomenem popkulturowym, który z jednej strony był krytykowany przez recenzentów, a z drugiej bił rekordy w wynikach oglądalności. W szczycie popularności "Słonecznego patrolu" tygodniowe wyniki na całym świecie przekraczały 1,1 mld widzów.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" awanturujemy się o "Awanturę" na Netfliksie, załamujemy ręce nad przedziwną zmianą w HBO Max, a także rozmawiamy o największym serialowym szoku 2023 roku. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.