Trwa ładowanie...

Znamy oglądalność programu Rozenek. Internauci bezlitośnie skomentowali

Widzowie od jakiegoś czasu mogą oglądać nowy program Małgorzaty Rozenek. Wirtualne Media podały, jakim zainteresowaniem cieszy się "Rozenek cudnie chudnie" na TVN Style w pierwszych tygodniach nadawania. Internauci wyśmiali wynik.

Share
Małgorzata Rozenek to jest z gwiazd TVN-u
Małgorzata Rozenek to jest z gwiazd TVN-uŹródło: fot. AKPA
d1lhe36

Małgorzata Rozenek cieszy się statusem jednej z najpopularniejszych osobowości medialnych w Polsce. Jej Instagramowe konto obserwuje 1,4 mln osób. Celebrytka doskonale wie, jak zadbać o niesłabnącą uwagę fanów. Ochoczo dzieli się prywatnymi zdjęciami i nie ma problemu z zamieszczaniem wizerunku swoich dzieci, w tym rzecz jasna Henia, który już teraz jest gwiazdą Instagrama.

Po ciąży Rozenek bardzo szybko postanowiła wrócić do dawnej formy. W odzyskaniu figury pomogli jej specjaliści, a wszystko zarejestrowano na oczach kamer. Tak powstał program "Rozenek cudnie chudnie", który od początku wzbudził spore emocje. Po premierze 1. odcinka w sieci pojawiło się sporo krytycznych komentarzy. Widzowie skarżyli się na nudę.

Małgorzata Rozenek odpowiada na krytykę!

Teraz za sprawą Wirtualnych Mediów dowiedzieliśmy się, jaką średnią oglądalność ma nowy format Rozenek, który emitowany jest w TVN Style w poniedziałki od 1 lutego tego roku. Do 22 lutego wyniosła ona 61 tys. osób, co przełożyło się na 0,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,59 proc. w grupie 16-59.

d1lhe36

Do tej pory najwięcej widzów oglądało program z 15 lutego – zgromadził 84 tys. osób. To sprawia, że TVN Style w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce wśród stacji lifestyle’owych. Liderujący Polsat Cafe ma w tym paśmie 0,56 proc. udziału u wszystkich widzów.

W komentarzach pod artykułem internauci bezlitośnie wyśmiali wynik oglądalności "Rozenek cudnie chudnie", uznając go za wyjątkowo niski. "Cieniutko-chudziutko, ale o to chodzi w tym programie", "61 tys., czyli w skali TV tyle, co nic", "Reklamy mają większą oglądalność" – napisali. Ktoś inny stwierdził, że "Hotel Paradise" w TVN7 jest dużo większym hitem. Średnia widownia drugiego sezonu w ubiegłym roku wyniosła 637 tys. osób.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1lhe36

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1lhe36
d1lhe36