Z "Biura" do " Szkoły jazdy"
Nowy serial komediowy z udziałem Craiga Robinsona (znanego m. in. z „The Office US”) jako instruktora w szkole jazdy będzie miał premierę 15 sierpnia w MSN będąc finansowany przez szwedzkiego producenta samochodów – firmę Volvo.
09.08.2007 12:54
Producent – firma Reveille – stojąca również za produkcją amerykańskiej wersji serialu „The Office”, stworzył zarys „Szkoły jazdy p. Robinsona” i przedstawił go MSN-owi. Pierwszy kontrakt podpisany został 18 miesięcy temu i wtedy też w przedsięwzięcie zaangażowana została firma Volvo.
Szwedzki producent aut zgodził się finansować produkcję, czyniąc serial jednocześnie głównym środkiem przekazu marketingowego kampanii swojego nowego czteroosobowego hatchback’a – Volvo C30.
Samochód ten porównywany jest do Mini Coopera i stworzony z myślą o zdecydowanie młodszym odbiorcy niż pozostałe produkty szwedzkiej marki.
Firma Volvo zaangażowana była we wcześniejszych fazach produkcji serialu, starając się ujednolicić postulowany wizerunek nowego modelu z przekazem budowanym przez serial.
„Zintegrowaliśmy elementy kampanii marketingowej Volvo z serialem, bez nadmiernego wypaczania fabuły”- powiedział Howard Owens, szef produkcji i ważna postać w firmie Reveille.
„Volvo nie postawiło nam żadnych barier w kwestii fabuły i zawartości poszczególnych scen”.
W serialu “The Office US”, amerykańskiej wersji brytyjskiego hitu Robinson gra Darryl’a, magazyniera który z trudem ukrywa swą pogardę dla nierozgarniętego szefa.
„Szkoła jazdy...” jest trzecim serialem internetowym współprodukowanym przez MSN i Reveille. Pozostałe dwa to „Chef to the Rescue” i „The Big Debate”.