"X Factor": Konferencja z najlepszymi uczestnikami i... zakupy! Żenada?
Czy to było konieczne?
Już w najbliższą sobotę ruszają odcinki na żywo "X Factor", dobrym pomysłem więc było zorganizowanie konferencji prasowej z uczestnikami show i przedstawienie ich bliżej mediom. Producenci chcieli pewnie upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, bo przy okazji zabrali swoich podopiecznych do sklepu z ubraniami i urządzili sesję zdjęciową z buszującymi między wieszakami wokalistami. To dość mało atrakcyjny sposób na wplecenie w program produktów lokowanych. Nie zdziwimy się, jeśli w sobotnim odcinku "X Factor" zobaczymy uczestników w przebieralniach, opowiadających o przygotowaniach do występu i walce z tremą. Rozumiemy, że show musi na siebie zarabiać, ale dlaczego kosztem tak nachalnej promocji?
Już w najbliższą sobotę ruszają odcinki na żywo "X Factor", dobrym pomysłem więc było zorganizowanie konferencji prasowej z uczestnikami show i przybliżenie ich sylwetek mediom.
Producenci chcieli pewnie upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, bo przy okazji zabrali swoich podopiecznych do sklepu z ubraniami i urządzili sesję zdjęciową z buszującymi między wieszakami wokalistami. To dość mało atrakcyjny sposób na wplecenie w program produktów lokowanych.
Nie zdziwimy się, jeśli w sobotnim odcinku "X Factor" zobaczymy uczestników w przebieralniach, opowiadających o przygotowaniach do występu i walce z tremą.
Rozumiemy, że show musi na siebie zarabiać, ale dlaczego kosztem tak nachalnej promocji?
AOS/KŻ