"Woli i Tysio na pokładzie": Program zaszkodził TVN! widownia stacji jest mniejsza niż rok temu!
Emitowany od marca br. w TVN program “Woli i Tysio na pokładzie” śledziło 1,14 mln widzów. Najnowsze raporty oglądalności wskazują, że program zaszkodził stacji, która w porze emisji show jurorów z "Top Model" gromadzi mniej widzów niż przed rokiem. TVN zajmuje obecnie trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i osiągnął słabszy wynik niż w poprzednio analizowanym okresie.
"Woli i Tysio na pokładzie" nie przyciagnął widowni
Emitowany od marca br. w TVN program “Woli i Tysio na pokładzie” śledziło 1,14 mln widzów. Najnowsze raporty oglądalności wskazują, że program zaszkodził stacji, która w porze emisji show jurorów z "Top Model" gromadzi mniej widzów niż przed rokiem. TVN zajmuje obecnie trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i osiągnął słabszy wynik niż w poprzednio analizowanym okresie.
Format oglądać można było w poniedziałki o 22.30, tuż po show “Szymon na żywo”. Jak okazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl, udział ośmiu odcinków programu wyniósł 11,44 proc. w grupie i 13,64 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, rok temu w tym paśmie TVN śledziło 1,55 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 15,53 proc. i 17,24 proc.
KŻ/AOS
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Woli i Tysio na pokładzie" przegrywa z Lisem
Program “Woli i Tysio na pokładzie” dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka z udziałem na poziomie 17 proc., która nadawała w tym czasie program “Tomasz Lis na żywo” oraz filmy fabularne.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Woli i Tysio na pokładzie": TVN lepszy tylko od TVP 1
Pozycję wicelidera zajmował Polsat (16,73 proc.; filmy). Gorzej od TVN z dużych stacji wypadała tylko Jedynka (9,74 proc.; “Czas na dokument”, filmy). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był drugi, przegrywając tylko z Polsatem (20,82 proc.).
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Woli i Tysio na pokładzie" i ich fanki
Reality-show oglądały najchętniej kobiety, osoby między 25. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. Wpływy reklamowe z programu wyniosły 3,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Woli i Tysio na pokładzie": w najróżnieszych wcieleniach
W każdym odcinku programu “Woli i Tysio na pokładzie” fotograf Marcina Tyszka i projektant mody Dawid Woliński wcielali się w przedstawicieli innego zawodu. Jego producentem wykonawczym była firma Rochstar.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Woli i Tysio na pokładzie": ciąg dalszy nie nastąpi
TVN nie planuje emisji drugiej serii formatu. Krytyczna atmosfera, która nieustannie towarzyszy programowi od chwili jego emisji i słaba oglądalność, przesądziły o zakończeniu współpracy z artystycznym duetem przy tej produkcji.
KŻ/AOS
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku