Wojewódzki przez lata zarabiał na tym krocie. Stracił wartościową fuchę
Jest jednym z najbardziej popularnych dziennikarzy w Polsce. Jego nazwisko zna każdy i od razu jest ono kojarzone z konkretnymi programami czy projektami. Z jednym Kuba Wojewódzki właśnie się pożegnał. Była to wieloletnia i opłacalna finansowo współpraca.
06.11.2022 | aktual.: 06.11.2022 11:44
Kuba Wojewódzki to marka sama w sobie. Jego nazwisko zna w Polsce każdy. Karierę w mediach zaczął w latach 80., wiążąc się z prasą muzyczną. Przez lata prowadził też audycje radiowe w różnych, ale sławę i rozpoznawalność przyniosło mu "jurorowanie" w kilku ogromnie popularnych programach. Od wielu lat Wojewódzki prowadzi też swój talk-show, który sygnowany jest jego nazwiskiem.
Dziennikarz nie może narzekać na brak zajęć, a kolejne źródła dochodu wyrastają wokół niego jak grzyby po deszczu. Okazuje się jednak, że jedną fuchę Kuba Wojewódzki właśnie stracił.
Jak informują Wirtualnemedia.pl, dziennikarz nie wystąpi w najnowszej kampanii reklamowej Oranżady Hellena. Z marką napojów "król TVN" współpracował od sześciu lat, występował w jej spotach, a produktami firmy Colian raczyli się goście w jego programie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wirtualnemedia.pl skontaktowały się z marką, która przyznała, że świąteczną reklamę z Wojewódzkim wstrzymano ze względu na "alokacje budżetu w innych obszarach marketingu i sprzedaży". Jak udało się ustalić dziennikarzom branżowego serwisu, współpraca z dziennikarzem nie została całkowicie zerwana, a jedynie "zawieszona".
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" opowiadamy o skandalicznych wczasach w pensjonacie "Biały Lotos", załamujemy ręce nad zdradą Henry’ego Cavilla oraz wspominamy największych mięśniaków kina akcji lat 80. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.