Widzowie kpią z reklamy na Top of The Top Sopot Festival 2023. Nie tego się spodziewali

Reklama herbatki zaskoczyła widzów festiwalu w Sopocie
Reklama herbatki zaskoczyła widzów festiwalu w Sopocie
Źródło zdjęć: © Kadr z TVN

22.08.2023 13:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Podczas pierwszego dnia Top of The Top Sopot Festival 2023 słabych momentów nie brakowało, ale bank rozbiła reklama herbaty, która niespodziewanie pojawiła się na ekranie. Ani sam pomysł, ani wykonanie nie wzbudziło entuzjazmu widzów.

Nie da się ukryć, że widzowie pierwszego dnia sopockiego festiwalu Top of The Top 2023 mogli być zaskoczeni, gdy w pewnym momencie kamery TVN przeniosły się ze sceny Opery Leśnej do... promocyjnego kącika popularnej marki herbaty. Tam o orzeźwiającym działaniu owocowych naparów opowiadała uczestniczka 11. sezonu "Top Model" Natalia Woś.

Zalety herbatki, anglojęzyczne wtręty typu "refreshing" i zapewnienia o tym, jak bardzo modelka uwielbia o siebie dbać, mogły przytłoczyć niejednego smakosza złocistego naparu. Z pewnością w pewnym momencie przytłoczyły też samą influencerkę, która kompletnie zaplątała się w swojej wypowiedzi dotyczącej herbaty i tego, skąd właściwie się ona bierze.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kpina z reklamy herbaty na festiwalu w Sopocie

Ta, co tu ukrywać, nie najlepsza reklama herbacianej marki nie umknęła uwadze internautów, którzy skrytykowali ten zaskakujący festiwalowy przerywnik w mediach społecznościowych

"Sopot festiwal żałosna reklama lipton I ta żałosna pomyłka hostessy od herbatek co są 'z drzewa herbacianego, a nie, przepraszam, pomyliłam się, z owoców'. Kiedyś Sopot… ahhh" - ubolewała na platformie X jedna z widzek poniedziałkowej imprezy TVN.

Nie da się ukryć, że ten herbaciany kącik promocyjny bardziej pasowałby do śniadaniowego programu niż muzycznej, festiwalowej uczty, jaką zapowiadali tego wieczoru organizatorzy. Wyraźnie pewien niesmak pozostał.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" ogłaszamy zwycięzcę starcia kinowych hegemonów, czyli "Barbie""Oppenheimera", a także zaglądamy do "Silosu", gdzie schronili się ludzie płacący za Apple TV+. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Źródło artykułu:WP Teleshow
top of the top festivaltvnTOP OF THE TOP Sopot Festival