RozrywkaWidzom niełatwo będzie uwierzyć w to, co zobaczą. Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski

Widzom niełatwo będzie uwierzyć w to, co zobaczą. Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski

Dotąd w polskiej telewizji jeszcze nikt nie podjął się takiego wyzwania. Comedy Central niebawem rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego, w którym historię Polski opowiedzą gwiazdy… pod lekkim wpływem alkoholu.

Widzom niełatwo będzie uwierzyć w to, co zobaczą. Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski
Źródło zdjęć: © Youtube.com
Urszula Korąkiewicz

Jak podaje serwis Wirtualnemedia.pl, formuła programu "Drunk History – Pół litra historii" polega na tym, że gwiazdy piją drinki przed kamerami. Będąc na lekkim rauszu, uczestnicy show odtworzą dzieje państwa i narodu polskiego. Każdą z opowiadanych przez nich historii widzowie obejrzą ich opowieści w postaci scenek, odegranych przez aktorów w strojach z tamtej epoki. Co ciekawe, wszystkie kwestie będzie wypowiadać gwiazda odcinka, a aktorzy będą naśladować je ruchem ust.

W programie wezmą udział aktorzy, celebryci oraz gwiazdy kabaretu i stand-upu, wśród nich Bartek Kasprzykowski i Katarzyna Kołeczek. W historycznych inscenizacjach zagrają natomiast m.in. Mirosław Baka, Piotr Cyrwus czy Rafał Mohr. Twórcy show nie zdradzają jeszcze szczegółów na temat pełnej obsady. Nie wiadomo także, jakie fragmenty historii opowiedzą. Już teraz jednak możemy się spodziewać, że będzie to prawdziwa podróż przez wieki z przymrużeniem oka.

Obraz
© Youtube.com

Jak udało się nam dowiedzieć, show ma w zabawny sposób przekazywać różne wątki z naszej historii, nie przez wszystkich znane, czy nawet nawet przez nas zapomniane. Twórcy podchodzą do niej z szacunkiem, ale na wesoło. Nie ma więc mowy o kontrowersji czy profanacji historii Polski. Uczestnicy programu postarają się ją "odczarować", pokazać z mniej oficjalnej i mniej pompatycznej strony.

Show oparte jest na amerykańskim formacie o tym samym tytule. Zadebiutował w 2008 roku i podbił serca zagranicznej widowni. "Drunk History" zostało sprzedane m.in. do Wielkiej Brytanii, Hiszpaniii. Brazylii, Argentyny czy Węgier. W końcu trafiło i do Polski, na antenę Comedy Central. Premiera rozrywkowego programu przewidziana jest na październik. Za produkcję odpowiedzialna jest Grupa ATM.

Obraz
© Youtube.com
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)