"Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy": drugi sezon już wiosną na antenie MTV
Polska wersja popularnego, międzynarodowego formatu prezentuje szalone losy grupy młodych, rozrywkowych ludzi. W drugiej serii programu na uczestników czekają kolejne kluby, wyjazdy i przygody.
- W związku z ogromnym zainteresowaniem widzów i świetnymi wynikami oglądalności, zdecydowaliśmy się wprowadzić drugi sezon "Warsaw Shore" - mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska.
Oglądalność pierwszego sezonu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" przebiła wszelkie oczekiwania. Każdej niedzieli przygody 8 młodych imprezowiczów oglądało średnio 178 tysięcy osób, a najpopularniejsze odcinki (29.12, 19.01 i 1.12) przyciągnęły przed telewizory 2% widzów z grupy 16-49 i 1,2% wśród wszystkich widzów powyżej 4 roku. Był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów MTV Polska od momentu notowania wyników oglądalności poszczególnych programów, czyli od 2006 roku. Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych.
Oficjalny profil programu na Facebooku zgromadził już ponad 225 tysięcy osób, profile poszczególnych uczestników na Facebooku i Twitterze - łącznie ponad 420 tysięcy fanów. Od stycznia 2014 roku program emitowany jest również w Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Holandii, Danii i w rejonie Flandrii. Producentem wykonawczym drugiej serii "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" będzie Golden Media Polska.