Trwa ładowanie...
11-08-2015 10:33

"Violetta Live" - 3 koncerty w sierpniu w Warszawie i Krakowie

"Violetta Live" - 3 koncerty w sierpniu w Warszawie i KrakowieŹródło: mat. prasowe
d3t40x3
d3t40x3

W związku z ogromnym sukcesem dotychczasowych koncertów w Łodzi na które bilety sprzedały się w rekordowym tempie oraz niesłabnącym zainteresowaniem artystką, Violetta powraca do Polski na letnią trasę „Violetta Live” 2015, Bilety w sprzedaży na stronie livenation.pl.

W ramach trasy „Violetta Live” 2015 Martina Stoessel zagrała dotąd w Polsce dwukrotnie. Oba koncerty odbyły się 29 marca na Atlas Arenie w Łodzi przy trybunach wypełnionych do ostatniego miejsca. Bilety na te występy zostały niemal całkowicie wyprzedane już w dniu otwarcia sprzedaży.Najbliższy koncert argentyńskiej artystki odbędzie się 22 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie. Następnie Martina zawita do Krakowa, gdzie dwukrotnie – 25 i 26 sierpnia – wystąpi w Tauron Arenie Kraków. Program 90-minutowego koncertu zawiera ponad 25 popularnych przebojów z sezonów 1, 2 i 3 serialu „Violetta” emitowanego na kanale Disney Channel.

Terminy koncertów:
22 sierpnia 2015 r. Warszawa Stadion Narodowy 19:00
25 sierpnia 2015 r. Kraków Tauron Arena Kraków 19:00
26 sierpnia 2015 r. Kraków Tauron Arena Kraków 19:00

Najtańsze bilety już w cenie 99 złotych. Sprzedaż trwa na stronie www.livenation.pl oraz w autoryzowanych punktach sprzedaży. Więcej informacji na stronie: www.disney.pl/violettalive.

d3t40x3

Oto garść ciekawostek na temat trasy koncertowej Violetta Live 2015:
Na koncert przygotowanych jest w sumie aż 79 par kostiumów, w tym:
13 kostiumów dla Martiny Stoessel (Violetta),
9 kostiumów dla Jorge Blanco (Leon),
11 zestawów kostiumów dla tancerek,
9 zestawów kostiumów dla tancerzy,
5 zestawów kostiumów dla muzyków.
Podczas koncertu artyści zakładają łącznie 75 par butów. Sama Martina Stoessel zmienia obuwie 11 razy.
130-osobowa ekipa koncertowa przemieszcza się po Europie łącznie 10 ciężarówkami.
Przygotowanie koncertu po przybyciu na nowe miejsce trwa średnio 20 godzin.
Sprzątanie i pakowanie sprzętu po ostatnim występie trwa średnio 5 godzin.
Wiosenna trasa koncertowa liczy ponad 13 000 kilometrów i obejmuje 24 miast w 9 krajach.
Ekipa Violetta Live 2015 zagra łącznie ponad 95 koncertów.
Wiosną 2015 – zanim Violetta wróci do Ameryki Łacińskiej – artystka odwiedzi m.in. Hiszpanię, Portugalię, Włochy, Francję, Belgię, Holandię, Szwajcarię, Niemcy i Polskę.
Violetta powróci do Europy jesienią 2015 i odwiedzi wówczas Polskę, Węgry, Rumunię, Niemcy, Austrię, Włochy i Francję.

Pierwszą trasę koncertową z przełomu 2013 i 2014 roku, „Violetta In Concert”, rozpoczął we wrześniu 2013 r. występ w Asunción (Paragwaj). Następnie grupa przeniosła się do Europy i zagrała tam 62 koncerty w 15 miastach Hiszpanii, Włoch i Francji. Na 200 koncertów w 12 krajach sprzedano niemal milion biletów. Dopełnieniem tournée było wydanie filmu koncertowego, na którym, oprócz pełnego występu, znalazły się sceny zza kulis. Trwają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu, a „Violetta” święci triumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą „operą mydlaną” dla dzieci, produkcja skupia widzów wokół emocjonujących zwrotów akcji w życiu utalentowanej Violetty, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzimego Buenos Aires. „Violettę”, dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem 2014 r. obejrzało ponad 40 milionów widzów. Violetta jest również ulubioną postacią wśród dziewczynek w wieku 6-14
lat w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech oraz Belgii Południowej.

„Violetta” okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. „Violetta” ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube, a we Włoszech, Hiszpanii i Francji przebija Justina Biebera w ilości wyszukiwanych fraz.

Charlie Coleman, wiceprezes działu marketingu dla Violetta EMEA z The Walt Disney Company EMEA, mówi: „Choć «Violetta» była w zamyśle serialem telewizyjnym, od początku było wiadomo, że ma potencjał, by zostać wieloplatformową produkcją. Z muzyką i tańcem w sercu każdej opowieści, występy na żywo oryginalnej obsady podczas pierwszego tournée pozwoliły Disneyowi zacieśnić więzi między «Violettą» a jej widownią. Jesteśmy poruszeni niezwykłym przyjęciem koncertów przez publikę z Hiszpanii, Włoch i Francji. «Violetta Live» to zupełnie nowy koncert, który umożliwi europejskim fanom zobaczenie, jak gwiazdy «Violetty» na żywo wykonują ich ulubione piosenki”.

(fot. mat. prasowe)
Źródło: (fot. mat. prasowe)
d3t40x3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3t40x3