"Ugotowani": popularni youtuberzy i blogerzy w roli kucharzy
Na co dzień obserwowani na portalach społecznościowych przez miliony Polaków, tym razem zmierzą się ze sobą oko w oko na kuchennej arenie. Dowiemy się, jak youtuberzy i blogerzy poradzą sobie z trudnym dyktandem, kim są pasożyty w sieci i kto jest fanatycznym wielbicielem marchewek. Kogo zobaczymy na ekranie?
21.10.2015 | aktual.: 23.10.2015 11:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W kuchennej odsłonie zaprezentuje się najpopularniejsza blogerka modowa - Maffashion. Julia Kuczyńska od 2009 roku zgromadziła liczną rzeszę fanów (blisko pół miliona obserwujących na Facebooku), tym samym zostawiając konkurencję daleko w tyle. Wielokrotnie nagradzana przez magazyny modowe oraz branżowe w kategoriach Blog Roku oraz Człowiek Internetu.
Paulina Mikuła, absolwentka filologii polskiej, na swoim kanale Mówiąc Inaczej stara się przekonać Polaków, że język rodzimy wcale nie musi być nudny. Jej filmy ogląda regularnie blisko 65 tysięcy osób i posiada prawie 144 tysięcy subskrybentów. Do tej pory wszystkie odcinki odtworzono kilka milionów razy. Internauci okrzyknęli ją "profesorem Miodkiem w spódnicy". Jak sama podkreśla na kanale mówi o rzeczach poważnych w niepoważny sposób oraz bez dystansu, jaki istnieje między nauczycielem a uczniem.
Maciej Dąbrowski, autor kanału Z Dupy, jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych youtuberów. W wulgarnych żartach przedstawia problemy otaczającego nas świata. Swoje filmy nagrywa w piwnicy. Sam pisze scenariusz, reżyseruje, operuje, występuje, a na końcu montuje. Pracował z gwiazdami show-biznesu np. z Szymonem Majewskim i wylansował niektóre telewizyjne postaci jak Bilguun Ariunbaatar, który znany jest widzom z telewizyjnego programu "Szymon Majewski Show" oraz "U1 Bator TV".
AdBuster to pseudonim popularnego vlogera Marka Hoffmanna, który w swoich filmach konfrontuje reklamy z rzeczywistością. Jego kanał oglądany jest we wszystkich krajach świata (z wyłączeniem Korei Północnej). Filmy AdBustera wyświetlano m.in. w Wietnamie i Czadzie. W swoich filmach testował już proszki do prania, farby do malowania ścian, szczoteczki do zębów, rogaliki nadziewane czekoladą, dezodoranty, płyny do mycia naczyń i wiele innych produktów.
Po czterech pełnych emocji i kulinarnych doznań spotkaniach dowiemy się, kto dostanie "suba" i najwięcej "lajków", a także, kto urzekł swoich konkurentów i zasłużył na nagrodę w wysokości 5 tys. złotych.
Specjalny odcinek "Ugotowanych" już w niedzielę, 8 listopada o godz. 18:00.
Zobacz także: [Adbuster] Z kamerą w zmywarce