TVP 2 przegrywa z Polsatem i TVN‑em. "Pierwsza randka" traci widzów
Oglądalność programu "Pierwsza randka" spada z odcinka na odcinek. Drugi sezon gromadzi średnio 950 tys. widzów. TVP 2 przegrywa ze wszystkim największymi telewizyjnymi konkurentami.
25.09.2017 | aktual.: 25.09.2017 13:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Odcinki drugiego sezonu reality show "Pierwsza randka" emitowane są na antenie Dwójki od 31 sierpnia br. w czwartki o 20:40. Jak wynika z opracowanych przez Wirtualnemedia.pl danych Nielsena, do 21 września średnia oglądalność programu to 950 tys. widzów. Jak informuje portal trzy pierwsze odcinki "Pierwszej randki", które można było zobaczyć w wiosennej ramówce oglądało 1,1, mln osób.
W swoim czasie antenowym reality show TVP 2 przegrywa z konkurencją. Liderem jest Jedynka ("Ojciec Mateusz", "Sprawa dla reportera"), drugie miejsce zajmuje TVN ("Na Wspólnej", "Milionerzy"), trzeci natomiast Polsat ("Nasz nowy dom", "Przyjaciółki". Dopiero na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka. Co ciekawe, wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 wygrywa TVN.
"Pierwsza randka" oparta jest na brytyjskim formacie "First Dates" kanału Channel 4 i nawiązuje do idei szybkich randek. Osoby, które wcześniej się nie znały, zapraszane są na spotkanie do restauracji w centrum miasta. Kelnerzy serwują posiłek, a uczestnicy muszą w krótkim czasie dowiedzieć się jak najwięcej o sobie, by na końcu zdecydować, czy chcą umówić się ponownie. W każdym odcinku prezentowanych jest kilka randek w ciemno