Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?
Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” oglądało 133 tys. widzów, znacznie więcej niż TVN Style - w paśmie emisji formatu - gromadził rok temu. Stacja chce zrealizować drugą edycję show.
13.06.2011 | aktual.: 25.11.2013 12:31
Format “Trinny i Susannah ubierają Polskę” premierowo nadawany był w czwartki o 21.00. Pokazane w tym paśmie osiem odcinków dało stacji 0,92 proc. udziału w grupie 4+ i 1,41 proc. komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów - ponad 200 tys. - obejrzało ostatnie wydanie show wyemitowane 9 czerwca.
W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVN Style gromadziła tylko 54 tys. widzów, a jej udział plasował się na poziomie odpowiednio 0,37 proc. i 0,61 proc. Program miał też znacznie wyższe udziały od średniego udziału stacji w okresie jego emisji, który wyniósł odpowiednio 0,36 proc. i 0,49 proc. Kanał TVN Style emitując “Trinny i Susannah ubierają Polskę” pokonał też z dużą przewagą konkurencyjne stacje lifestylowe. TLC w paśmie nadawania formatu gromadziło 42 tys. widzów (emitowało wówczas m.in. serię “10 lat mniej”), a Polsat Cafe - 28 tys. widzów (“Kobieta Cafe”).
Program był powtarzany przez stację kilka razy w tygodniu. Odcinki emitowane w ramach pierwszej powtórki w piątki o 19.00 przyciągnęły przed ekrany średnio 58 tys. widzów, a udział kanału podczas ich emisji wyniósł 0,55 proc. w 4+ i 0,89 proc. w 16-49 (dane bez ostatniego odcinka).
Cennikowo premierowe odcinki formatu z reklam przyniosły 280 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Program śledziły głównie kobiety (stanowiły aż 74 proc. widowni), a także widzowie między 20. a 34. rokiem życia oraz między 40. a 54. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
W programie “Trinny i Susannah ubierają Polskę” brytyjskie stylistki Trinny Woodall i Susannah Constantine pomagały zmienić sposób ubierania kobietom i mężczyznom. Show nagrany został w czterech miastach: Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Warszawie, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadał Mastiff Media Polska. Program wsparty został intensywną autopromocją w TVN Style i na głównej antenie TVN (latem powtórzy on całą edycję), a także kampanią zewnętrzną.
- Jestem bardzo zadowolona z wyników programu. Pokazał on, że jesteśmy w stanie robić duże produkcje zarezerwowane dotychczas dla dużych stacji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Yvette Żółtowska-Darska, dyrektor TVN Style.
- Chciałabym wyemitować kolejną edycję “Trinny i Susannah ubierają Polskę” - deklaruje. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy druga seria może pojawić się na antenie. Stacja musi znaleźć bowiem odpowiedni termin w napiętym kalendarzu stylistek, które realizują też lokalne wersje formatu w innych krajach.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )
* W tym temacie: Te gwiazdy przeszły przez piekło i pokonały ciężkie choroby!*
Zobacz także:
[
Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[
Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[
Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[
Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )