Tomasz Lis na żywo: Photoshop w reklamie. Młynarska za, a nawet przeciw
Agata Młynarska i Katarzyna Piekarska były gośćmi ostatniego programu Tomasza Lisa. Tematem spotkania była skarga na reklamę jednego z największych koncernów kosmetycznych do Rady Etyki Reklamy, którą niedawno złożyła działaczka SLD. Mogłoby się wydawać, że coraz częściej podnoszony w ostatnim czasie problem nienaturalnie wyretuszowanych modelek zjedna kobiety wszelkich środowisk i zawodów. Jednak wczorajszy program udowodnił, że nie wszystkie panie przyklaskują inicjatywie Katarzyny Piekarskiej. Jedną z przeciwniczek wojny z idealistycznymi reklamami jest Agata Młynarska, jednak postawa dziennikarki jest wyjątkowo niekonsekwentna. Choć promowaniu wiecznie młodych twarzy mówi nie, zaciekle broniła w telewizyjnym studiu reklamodawców. O co chodzi popularnej prezenterce?
"Tomasz Lis na żywo": piękna Młynarska broni reklam
Agata Młynarska i Katarzyna Piekarska były gośćmi ostatniego programu Tomasza Lisa. Tematem spotkania była skarga na reklamę jednego z największych koncernów kosmetycznych do Rady Etyki Reklamy, którą niedawno złożyła działaczka SLD. Mogłoby się wydawać, że coraz częściej podnoszony w ostatnim czasie problem nienaturalnie wyretuszowanych modelek zjedna kobiety wszelkich środowisk i zawodów. Jednak wczorajszy program udowodnił, że nie wszystkie panie przyklaskują inicjatywie Katarzyny Piekarskiej.
Jedną z przeciwniczek wojny z idealistycznymi reklamami jest Agata Młynarska, jednak postawa dziennikarki jest wyjątkowo niekonsekwentna. Choć promowaniu wiecznie młodych twarzy mówi nie, zaciekle broniła w telewizyjnym studiu reklamodawców. O co chodzi popularnej prezenterce?
Agata Młynarska ostatnimi czasy świeci triumfy. Doświadczona dziennikarka, która wielkimi krokami zbliża się do pięćdziesiątki, ostatnio wzbudza jedynie pozytywne zainteresowanie mediów. Kolorowa prasa z zachwytem rozpływa się nad cudownym wyglądem dziennikarki, która z roku na roku wygląda coraz bardziej sexy. Rzeczywiście, w ostatnim czasie Agata Młynarska pojawiła się na kilku sesjach w największych magazynach i wyglądała zjawiskowo. Czy to dlatego tak gorliwie broniła reklamodawców?
KŻ/AOS
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Agata Młynarska odtrąciła Photoshopa?
Jak zapewniła w trakcie programu, nie. Młynarska przyznała, że ostatnie sesje z jej udziałem ukazały się w prasie bez użycia Photoshopa na jej wyraźną prośbę. Jednak jak argumentowała dziennikarka, wojna na którą poszła Piekarska, jest walką z wiatrakami.
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Tomasz Lis na żywo": zgoda, co do problemu, rozbieżność, co do metody
Dyskusja u Tomasza Lisa przypominała rozmowę głuchego ze ślepym. Choć co do sedna sprawy obydwie panie miały zbieżne poglądy i potępiały wszechobecny w mediach kult młodości, tylko Katarzyna Piekarska uważała, że zasadne jest przeciwstawianie się temu trendowi.
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Tomasz Lis na żywo": walka z nienaturalnymi reklamami to temat zastępczy
Agata Młynarska uznała, że walka z kosmetycznymi koncernami nie jest w tym momencie palącym problemem:
- Z całym szacunkiem dla tego wszystkiego, co Pani Katarzyna chce zrobić, tak naprawdę w polityce, w tej chwili to trochę temat zastępczy. Uważam, że jest tak dużo ważnych rzeczy dla kobiet do zrobienia, że zajmowanie się tym, czy twarz jest adekwatna do kremu, który jest proponowany, nie powinna zajmować w tej chwili nam głowy - wyznała Młynarska.
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Tomasz Lis na żywo": Młynarska bagatelizuje, Piekarska przekonuje
Młynarska podkreśliła, że do reklam trzeba mieć dystans i zdrowy rozsądek. Jednak z deprecjonowaniem tego problemu nie zgodziła się Piekarska, twierdząc, że w gruncie rzeczy chodzi tu o prawa konsumentów, którzy pod wpływem takich reklam są permanentnie wprowadzani w błąd.
Piekarska przytoczyła statystyki, z których wynika, że ponad 70% ludzi dokonuje zakupów pod wpływem reklamy, a skoro jest ona nieuczciwa, to mamy do czynienia z problemem na ogromną skalę.
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
"Tomasz Lis na żywo": istosta reklamy i zdrowy rozsądek
Argumentacja Piekarskiej w dalszym ciągu nie przekonała dziennikarki. Jak twierdzi Młynarska, istota reklamy to zachęcenie do zakupu, a przed oszustwem konsumentów powinien chronić zdrowy rozsadek.
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Agata Młynarska nie poznaje się na zdjęciach
Jak przyznała Młynarska, nienaturalna obróbka zdjęć to nagminne zjawisko w mediach, które często odbywa się poza wiedzą głównych zainteresowanych:
- Znaleźlibyśmy zdjęcia, na których sama siebie nie poznaję i ja o to nie proszę.[...] Ja patrzę na okładkę jednego z marniejszych kolorowych magazynów i widzę twarz, która podobno ma być moją twarzą i nie widzę powodu dlaczego tak się dzieje - zdradziła prezenterka.
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Agata Młynarska najlepszym przykładem na piękny upływ czasu
Młynarska, która w ostatnim czasie słyszy pod swoim adresem wyłącznie pochlebstwa, nie kryła zdziwienia dlaczego celebryci boją się upływu czasu, który - jak widać na jej przykładzie - może być piękny!
W tym momencie Lis i Młynarska zdominowali dyskusję, w której Piekarska próbowała zauważyć, że ten odgórny dyktat nieskazitelnego wyglądu to efekt akceptacji dla działań reklamowych grafików.
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Agata Młynarska dumna ze swoich zmarszczek
Im bliżej finału rozmowy, tym większy był samozachwyt Agaty Młynarskiej nad swoim naturalnym i jednocześnie atrakcyjnym wyglądem. Dziennikarka podkreślała, że niebawem skończy 47 lat i ma zmarszczki:
- Nie chodzę po ulicy z Photoshopem! - wyznała dziennikarka.
Agata Młynarska - spojrzcie, jak cudownie się starzeję!
Gdy Katarzyna Piekarska zwróciła uwagę, że to przemysł kosmetyczny i preferowany przez niego wizerunek modelek w mediach, nie pozwalają się kobietom starzeć, nieczuła na tę argumentację Młynarska odparła z zadowoleniem:
- Jak to? Ja się cudownie starzeję!
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Młynarska nie daje wiary działaniom Piekarskiej
Zupełny brak zrozumienia dziennikarki dla ostatniej inicjatywy Katarzyny Piekarskiej wyszedł na końcu dyskusji, gdy Młynarska darowała sobie początkową kurtuazję. Na wyznanie Piekarskiej, że wniesiona przez nią skarga przyniosła szeroki oddźwięk, Młynarska westchnęła tylko i odparła "i co z tego?"
To wystarczy, aby być piękną! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Agata Młynarska: niech żyje reklama!
Rozmowa między kobietami nie zakończyła się wspólnym wnioskiem, a każda z pań chciała mieć ostatnie słowo w tej dyskusji. Gdy Katarzyna Piekarska podkreśliła, że mamy prawo do zmarszczek, Młynarska dodała, że do reklam również.
KŻ/AOS