PublicystykaTomasz Lis na szarym końcu najbardziej dochodowych reklamowo dziennikarzy

Tomasz Lis na szarym końcu najbardziej dochodowych reklamowo dziennikarzy

Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" gwiazd dziennikarstwa i publicystyki w roku 2014. Z opublikowanego w serwisie wirtualnemedia.pl raportu wynika, że na pierwszym miejscu uplasowali się: Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek-Szałkow, Anna Seremak, Anna Kalczyńska, Igor Sokołowski i Małgorzata Kukuła ("Dzień na żywo"). Tuż za zespołem z TVN24 i TVN24 BiŚ, znaleźli się: Beata Cholewińska, Joanna Górska, Bartosz Kurek, Mariusz Abramowicz oraz Krzysztof Ibisz ("Nowy dzień"). Ostatnie miejsce na podium należy do: Grzegorza Miecugowa, Tomasza Sianeckiego, Wojciecha Zimińskiego i Grzegorza Markowskiego, czyli prowadzących "Szkło kontaktowe".

Tomasz Lis na szarym końcu najbardziej dochodowych reklamowo dziennikarzy
Źródło zdjęć: © AKPA

28.01.2015 | aktual.: 28.01.2015 10:08

Poza ścisłą czołówką znalazły się takie gwiazdy i programy jak: Elżbieta Jaworowicz ("Sprawa dla reportera" - TVP1), Michał Olszański ("Ekspress Reporterów" - TVP2) oraz Andrzej Morozowski i Maciej Knapik ("Tak jest" TVN24). Tomasz Lis zajął dopiero siódme miejsce, czego z pewnością się nie spodziewał. Okazało się przecież, że "Tomasz Lis na żywo" wcale nie jest tak cenny, jak mogłoby się wydawać zarówno dziennikarzowi jak i TVP2.

Jednak senior media planner z domu mediowego Lowe Media uspokaja, tłumacząc, co miało wpływ na ostateczne wyniki rankingu.

- Programy i gwiazdy publicystyki, które zajęły podium swą pozycję zawdzięczają głównie ogromnej liczbie emisji (odpowiednio 51, 113, 16 tys.), a co za tym idzie przerw reklamowych pokazywanych przy danej pozycji. Warto odnotować, że nie są to najdroższe emisje - powiedział Michał Bakalarczyk.

Obraz
© (fot. AKPA)
Źródło artykułu:WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (59)