PublicystykaTomasz Lis na szarym końcu najbardziej dochodowych reklamowo dziennikarzy

Tomasz Lis na szarym końcu najbardziej dochodowych reklamowo dziennikarzy

Tomasz Lis na szarym końcu najbardziej dochodowych reklamowo dziennikarzy
Źródło zdjęć: © AKPA

28.01.2015 09:13, aktual.: 28.01.2015 10:08

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" gwiazd dziennikarstwa i publicystyki w roku 2014. Z opublikowanego w serwisie wirtualnemedia.pl raportu wynika, że na pierwszym miejscu uplasowali się: Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek-Szałkow, Anna Seremak, Anna Kalczyńska, Igor Sokołowski i Małgorzata Kukuła ("Dzień na żywo"). Tuż za zespołem z TVN24 i TVN24 BiŚ, znaleźli się: Beata Cholewińska, Joanna Górska, Bartosz Kurek, Mariusz Abramowicz oraz Krzysztof Ibisz ("Nowy dzień"). Ostatnie miejsce na podium należy do: Grzegorza Miecugowa, Tomasza Sianeckiego, Wojciecha Zimińskiego i Grzegorza Markowskiego, czyli prowadzących "Szkło kontaktowe".

Poza ścisłą czołówką znalazły się takie gwiazdy i programy jak: Elżbieta Jaworowicz ("Sprawa dla reportera" - TVP1), Michał Olszański ("Ekspress Reporterów" - TVP2) oraz Andrzej Morozowski i Maciej Knapik ("Tak jest" TVN24). Tomasz Lis zajął dopiero siódme miejsce, czego z pewnością się nie spodziewał. Okazało się przecież, że "Tomasz Lis na żywo" wcale nie jest tak cenny, jak mogłoby się wydawać zarówno dziennikarzowi jak i TVP2.

Jednak senior media planner z domu mediowego Lowe Media uspokaja, tłumacząc, co miało wpływ na ostateczne wyniki rankingu.

- Programy i gwiazdy publicystyki, które zajęły podium swą pozycję zawdzięczają głównie ogromnej liczbie emisji (odpowiednio 51, 113, 16 tys.), a co za tym idzie przerw reklamowych pokazywanych przy danej pozycji. Warto odnotować, że nie są to najdroższe emisje - powiedział Michał Bakalarczyk.

Obraz
© (fot. AKPA)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (59)
Zobacz także