"The Voice of Poland": ponad 2 miliony widzów
Dziewiąta edycja "The Voice of Poland" cieszy się zadowalającą oglądalnością Trzeci tydzień „Przesłuchań w Ciemno” obejrzało ponad 2 miliony widzów. To ponad 17 proc. widowni zebranej w tym czasie przed telewizorami.
18.09.2018 | aktual.: 18.09.2018 15:12
Stabilna oglądalność i wierni widzowie
Za nami emisja pierwszych odcinków 9. edycji "The Voice of Poland" z nowym składem trenerskim. Nowa edycja muzycznego talent show znów przyciąga przed telewizory wiernych fanów programu.
W minioną sobotę największą widownię w grupach 4+, 16-49 i 16-59, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, zgromadził drugi odcinek programu. W grupie wszystkich widzów oglądało go aż 2 380 000 osób. W grupach komercyjnych Wszyscy 16-59 oraz Wszyscy 16-49, widownia tego odcinka była wyższa niż Mam Talent (grupa Wszyscy 16-59: The Voice of Poland rat# 1 379 000; Mam Talent rat# - 1282 000; grupa Wszyscy 16-49: The Voice of Poland rat# 973 000; Mam Talent rat# 955 000). Co ważne - w grupie Wszyscy 16-59 drugi odcinek The Voice of Poland miał wyższe udziały w widowni niż Mam Talent, które wynosiły 17,5% przy 16,9% udziałach programu TVN.
Z analizy wyników oglądalności poszczególnych edycji "The Voice of Poland" wynika, że widownia programu zawsze oscylowała wokół 2 mln widzów.
To dopiero początek wokalnych zmagań – czy emocje i poziom umiejętności uczestników w kolejnych odcinkach będą gwarantem wyższej widowni?
Emisja kolejnego odcinka 9.edycji programu "The Voice of Poland" już w najbliższą sobotę o godz. 20.05 na antenie TVP2.
Oglądaj swoje ulubione programy za darmo na komputerze, telefonie i telewizorze! Sprawdź WP Pilot!
src="https://d.wpimg.pl/1164128396-1278439706/banerek_pako.jpg"/>