Talent Show"The Voice of Poland" największym hitem TV. Ma jednak poważnego konkurenta

"The Voice of Poland" największym hitem TV. Ma jednak poważnego konkurenta

Format talent show od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród widzów. Stacje prześcigają się w pomysłach na amatorskie zmagania, ale odbiorcy już wybrali. Najbardziej przypadają im do gustu "The Voice of Poland" i "Mam talent".

"The Voice of Poland" największym hitem TV. Ma jednak poważnego konkurenta
Źródło zdjęć: © kadr z programu
Urszula Korąkiewicz

26.09.2017 | aktual.: 26.09.2017 16:38

Ósma edycja "The Voice of Poland" znów przyciąga przez telewizory. Pierwszych sześć odcinków oglądało średnio 1,73 mln widzów. Największą widownię, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, zgromadziły odcinki z 23 września. Talent show zanotowało jednak spadek oglądalności w porównaniu z edycją z ubiegłego roku. Siódmą serię oglądało średnio 1,98 mln osób.

Jak wynika z opracowania portalu wirtualnemedia.pl, TVP wygrywa tylko z TVN, który w sobotnie wieczory nadaje własne show, "Mam talent". 10. edycja programu gromadzi przed telewizorami średnio 2,56 mln osób. Najwięcej, bo 2,7 mln widzów śledziło odcinek z 16 września. Łącznie show ma o 310 tys. mniej widzów niż w ubiegłym roku (2, 87 mln), ale to wciąż najchętniej oglądana propozycja w wieczornym paśmie.

Oba programy walczą o palmę pierwszeństwa na tynku telewizyjnym. Pozostali członkowie "wielkiej czwórki", czyli TVP1 i Polsat, nadające seriale i filmy fabularne, zostają daleko w tyle. Oglądają je odpowiednio 1,7 i 1,3 mln osób.

Zobacz także
Komentarze (9)