"The Voice of Poland" największym hitem TV. Ma jednak poważnego konkurenta
Format talent show od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród widzów. Stacje prześcigają się w pomysłach na amatorskie zmagania, ale odbiorcy już wybrali. Najbardziej przypadają im do gustu "The Voice of Poland" i "Mam talent".
26.09.2017 | aktual.: 26.09.2017 16:38
Ósma edycja "The Voice of Poland" znów przyciąga przez telewizory. Pierwszych sześć odcinków oglądało średnio 1,73 mln widzów. Największą widownię, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, zgromadziły odcinki z 23 września. Talent show zanotowało jednak spadek oglądalności w porównaniu z edycją z ubiegłego roku. Siódmą serię oglądało średnio 1,98 mln osób.
Jak wynika z opracowania portalu wirtualnemedia.pl, TVP wygrywa tylko z TVN, który w sobotnie wieczory nadaje własne show, "Mam talent". 10. edycja programu gromadzi przed telewizorami średnio 2,56 mln osób. Najwięcej, bo 2,7 mln widzów śledziło odcinek z 16 września. Łącznie show ma o 310 tys. mniej widzów niż w ubiegłym roku (2, 87 mln), ale to wciąż najchętniej oglądana propozycja w wieczornym paśmie.
Oba programy walczą o palmę pierwszeństwa na tynku telewizyjnym. Pozostali członkowie "wielkiej czwórki", czyli TVP1 i Polsat, nadające seriale i filmy fabularne, zostają daleko w tyle. Oglądają je odpowiednio 1,7 i 1,3 mln osób.