Rozrywka"The Brain. Genialny umysł" hitem Polsatu. Program pokonał nawet "Milionerów"

"The Brain. Genialny umysł" hitem Polsatu. Program pokonał nawet "Milionerów"

"The Brain. Genialny umysł" hitem Polsatu. Program pokonał nawet "Milionerów"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

27.04.2017 14:41, aktual.: 28.04.2017 07:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Emitowana wiosną nowość Polsatu, program "The Brain. Genialny umysł", w którym zwykli ludzie prezentują swoje ponadprzeciętne umiejętności, co tydzień gromadziła przed telewizorami średnio prawie dwa miliony widzów. Stacja poprawiła wynik w tym paśmie względem ubiegłej wiosny.

W ośmiu odcinkach "The Brain. Genialny umysł" widzowie poznali ponad 40 osób o niezwykłych zdolnościach. Uczestnicy musieli np. rozpoznać wszystkie rodzaje tańca tylko ze słuchu, zapamiętać dziesięć czterocyfrowych kodów, a także bez patrzenia, tylko i wyłącznie z pamięci połączyć w pary 40 siedzących studio bliźniaków.

W każdym odcinku jurorzy: Anita Sokołowska, Cezary Żak, Mariusz Pudzianowski oraz ekspert - pracownik naukowy University of California w San Diego doktor Mateusz Gola i publiczność zgromadzona w studio, mieli naprawdę ciężkie zadanie, by wyłonić najlepszego z pięciu uczestników o najbardziej zaskakujących i niespotykanych umiejętnościach. Zwycięzcy otrzymali nagrodę pieniężną w wysokości 30 tysięcy złotych oraz tytuł Genialnego Umysłu.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez serwis wirtualnemedia.pl, wynika, że średnia oglądalność całej pierwszej edycji "The Brain" wyniosła 1,89 mln widzów. Taki wynik zagwarantował Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera przypadła w udziale TVP2, która w tym czasie emitowała seriale "Barwy szczęścia" i "M jak miłość". Trzecią lokatę zajął TVN z "Na Wspólnej" i "Milionerami".

- "The Brain. Genialny umysł" to program, który wyróżnił się na tle oferty programowej w tym sezonie. Format pokazał nową jakość rozrywki, do której widzowie musieli się przyzwyczaić. Wyniki nas cieszą, ponieważ ukształtowała się stała grupa odbiorców, a to oznacza, że takiej propozycji widzowie oczekiwali. Program pokazał wybitnie zdolnych ludzi, których umiejętności intelektualne wychodzą poza standardy. I to jest siła tego programu - uczestnicy. Zwykli ludzie o niezwykłych talentach - podsumował wyniki Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska, w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (16)
Zobacz także