Rozrywka"The Brain. Genialny umysł" hitem Polsatu. Program pokonał nawet "Milionerów"

"The Brain. Genialny umysł" hitem Polsatu. Program pokonał nawet "Milionerów"

Emitowana wiosną nowość Polsatu, program "The Brain. Genialny umysł", w którym zwykli ludzie prezentują swoje ponadprzeciętne umiejętności, co tydzień gromadziła przed telewizorami średnio prawie dwa miliony widzów. Stacja poprawiła wynik w tym paśmie względem ubiegłej wiosny.

"The Brain. Genialny umysł" hitem Polsatu. Program pokonał nawet "Milionerów"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

27.04.2017 | aktual.: 28.04.2017 07:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W ośmiu odcinkach "The Brain. Genialny umysł" widzowie poznali ponad 40 osób o niezwykłych zdolnościach. Uczestnicy musieli np. rozpoznać wszystkie rodzaje tańca tylko ze słuchu, zapamiętać dziesięć czterocyfrowych kodów, a także bez patrzenia, tylko i wyłącznie z pamięci połączyć w pary 40 siedzących studio bliźniaków.

W każdym odcinku jurorzy: Anita Sokołowska, Cezary Żak, Mariusz Pudzianowski oraz ekspert - pracownik naukowy University of California w San Diego doktor Mateusz Gola i publiczność zgromadzona w studio, mieli naprawdę ciężkie zadanie, by wyłonić najlepszego z pięciu uczestników o najbardziej zaskakujących i niespotykanych umiejętnościach. Zwycięzcy otrzymali nagrodę pieniężną w wysokości 30 tysięcy złotych oraz tytuł Genialnego Umysłu.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez serwis wirtualnemedia.pl, wynika, że średnia oglądalność całej pierwszej edycji "The Brain" wyniosła 1,89 mln widzów. Taki wynik zagwarantował Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera przypadła w udziale TVP2, która w tym czasie emitowała seriale "Barwy szczęścia" i "M jak miłość". Trzecią lokatę zajął TVN z "Na Wspólnej" i "Milionerami".

- "The Brain. Genialny umysł" to program, który wyróżnił się na tle oferty programowej w tym sezonie. Format pokazał nową jakość rozrywki, do której widzowie musieli się przyzwyczaić. Wyniki nas cieszą, ponieważ ukształtowała się stała grupa odbiorców, a to oznacza, że takiej propozycji widzowie oczekiwali. Program pokazał wybitnie zdolnych ludzi, których umiejętności intelektualne wychodzą poza standardy. I to jest siła tego programu - uczestnicy. Zwykli ludzie o niezwykłych talentach - podsumował wyniki Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska, w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (16)