RozrywkaTelewizja Polska znów z reklamami

Telewizja Polska znów z reklamami

Telewizja Polska i Polskie Radio wznowiły emisję reklam przerwaną na czas żałoby narodowej. TVP chce nadrobić opóźnienia reklamowe w ciągu kilku miesięcy, Polskie Radio – w najbliższych tygodniach.

Telewizja Polska jako jedyny nadawca telewizyjny w Polsce nie pokazywała reklam przez całą żałobę narodową po katastrofie samolotu prezydenckiego w Smoleńsku (więcej). Natomiast od poniedziałku w kanałach TVP są emitowane reklamy wcześniej zaplanowane na bieżący tydzień. Spoty wykupione przez reklamodawców na ubiegły tydzień, ale niepokazane z powodu żałoby narodowej, będą systematycznie włączane do bloków reklamowych. – Planujemy, że opóźnienia w realizacji kampanii reklamowych uda nam się nadrobić, podobnie jak innym stacjom telewizyjnym, w ciągu dwóch–trzech miesięcy – opisuje Michał Kaliński, zastępca dyrektora biura reklamy TVP. – W najbliższym czasie bloki reklamowe będą z związku z tym całkowicie wypełnione – dodaje. Biuro reklamy TVP deklaruje, że kampanie zdecydowały się wznowić wszystkie firmy, które prowadziły je przed żałobą narodową. Obecnie Telewizja Polska jest gotowa wyemitować każdy spot, jedynie przy programach związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego stara się unikać reklam mogących
się z nią kojarzyć.

Telewizja Polska znów z reklamami
Źródło zdjęć: © AKPA

20.04.2010 | aktual.: 25.11.2013 11:07

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Również Polskie Radio emituje obecnie zarówno reklamy zaplanowane jeszcze przed rozpoczęciem żałoby, jak i spoty przesunięte ze względu na nią. – Wszyscy reklamodawcy z oczywistym zrozumieniem podeszli do konieczności przeplanowania kampanii, ale część działań zostało anulowane z powodu ich czasowego charakteru – wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Kamila Wałczyk, dyrektor agencji reklamy PR. – Mamy nadzieję, że straty spowodowane wstrzymaniem emisji uda się odrobić w najbliższych tygodniach – zaznacza.

Z kolei przedstawiciele Eurozetu, który również przez całą żałobę nie nadawał reklam w swoich kanałach radiowych (więcej), ujawniają, że trzeba było w związku z tym zmienić terminy emisji prawie 30 tys. spotów. Większość kampanii została przeniesiona na drugą połowę kwietnia lub maj, a bloki reklamowe są obecnie wypełnione do maksimum. – Straty spowodowane brakiem emisji reklam w czasie żałoby narodowej okazały się mniejsze niż początkowo zakładaliśmy – przekonuje Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu. – Klienci wręcz sami proponowali przesuniecie emisji spotów, nie wyobrażając sobie ich nadawania w tych trudnych dla całego kraju dniach – podsumowuje.

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

Zobacz także:

[

Jurorzy poza godzinami pracy ]( http://teleshow.pl/gid,12148540,img,12150567,kat,1024837,title,Jurorzy-poza-godzinami-pracy,galeria.html )
[

Nie uwierzycie, jak Monika Olejnik wyglądała 20 lat temu! ]( http://teleshow.pl/gid,12135614,img,12135695,kat,1024837,title,Nie-uwierzycie-jak-Monika-Olejnik-wygladala-20-lat-temu,galeria.html )
[

Agnieszka Szulim przed laty ]( http://teleshow.pl/gid,12142075,img,12142266,kat,1024837,title,Agnieszka-Szulim-przed-laty,galeria.html )
[

Rusin: Miło na planie, g...no na ekranie! ]( http://teleshow.pl/gid,12141656,img,12141719,kat,1024837,title,Rusin-Milo-na-planie-gno-na-ekranie,galeria.html )

[

Pierwsze piersi Polski ]( http://film.wp.pl/top-10-najbardziej-obfitych-biustow-polskich-aktorek-6025282550993537g )

Komentarze (0)