Telewizja Polska stawia na show-biznes. Lifestylowe wydanie "Teleexpressu" powalczy o nowych widzów
Od niedzieli, 8 kwietnia, widzowie Jedynki będą mogli oglądać weekendowe wydanie popularnego programu informacyjnego. "Teleexpress na deser" poświęcony będzie przede wszystkim tematyce rozrywkowej.
Ostatnimi czasy TVP coraz częściej stawia na luźniejsze treści. Widać to nie tylko w nowych serialach, które skierowane są do młodszych widzów, ale również w niektórych serwisach informacyjnych. Również "Teleexpress" przygotował zupełnie nową ofertę.
- To jest nasz nowy format. Utrzymany w lżejszej, weekendowej formule, podawał będzie widzom głównie informacje ze świata gwiazd i show-biznesu. Oczywiście bez skandalizowania i informacji z bulwarówek, z utrzymaniem pewnego poziomu, bo przecież jesteśmy telewizją publiczną - powiedział w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
"Teleexpress na deser" emitowany będzie w każdą niedzielę, od godz. 17.32 do 17.47. TVP stawia na sprawdzone prezenterki. Program, na zmianę, będą prowadzić Iga Lewko i Marta Piasecka. Dziennikarki znane są z głównego wydania "Teleexpressu" oraz "Teleexpressu Extra", emitowanego w TVP Info. Co ciekawe, Piasecka na początku roku wróciła do pracy po urlopie macierzyńskim. Jak myślicie, luźniejsza tematyka zainteresuje nowych widzów?