Telewizja Polska stawia na show-biznes. Lifestylowe wydanie "Teleexpressu" powalczy o nowych widzów

Od niedzieli, 8 kwietnia, widzowie Jedynki będą mogli oglądać weekendowe wydanie popularnego programu informacyjnego. "Teleexpress na deser" poświęcony będzie przede wszystkim tematyce rozrywkowej.

Telewizja Polska stawia na show-biznes. Lifestylowe wydanie "Teleexpressu" powalczy o nowych widzów
Źródło zdjęć: © Twitter

Ostatnimi czasy TVP coraz częściej stawia na luźniejsze treści. Widać to nie tylko w nowych serialach, które skierowane są do młodszych widzów, ale również w niektórych serwisach informacyjnych. Również "Teleexpress" przygotował zupełnie nową ofertę.

- To jest nasz nowy format. Utrzymany w lżejszej, weekendowej formule, podawał będzie widzom głównie informacje ze świata gwiazd i show-biznesu. Oczywiście bez skandalizowania i informacji z bulwarówek, z utrzymaniem pewnego poziomu, bo przecież jesteśmy telewizją publiczną - powiedział w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

"Teleexpress na deser" emitowany będzie w każdą niedzielę, od godz. 17.32 do 17.47. TVP stawia na sprawdzone prezenterki. Program, na zmianę, będą prowadzić Iga Lewko i Marta Piasecka. Dziennikarki znane są z głównego wydania "Teleexpressu" oraz "Teleexpressu Extra", emitowanego w TVP Info. Co ciekawe, Piasecka na początku roku wróciła do pracy po urlopie macierzyńskim. Jak myślicie, luźniejsza tematyka zainteresuje nowych widzów?

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)