Telewizja Foxlife wyrzuciła miliony dolarów na ulice Warszawy

Telewizja Foxlife wyrzuciła miliony dolarów na ulice Warszawy
Źródło zdjęć: © ABC Network

Kanał filmowy Foxlife w niekonwencjonalny sposób zachęcał widzów do oglądania nowego serialu *Dirty Sexy Money.*

W dniu emisji pierwszego odcinka produkcji opowiadającej o absurdalnie bogatej i zepsutej rodzinie z Nowego Jorku bohaterowie serialu częstowali w Warszawie przechodniów szampanem i rozrzucali po ulicach pieniądze.

W ramach akcji przeprowadzonej 9 kwietnia, w dniu premiery serialu Dirty Sexy Money. w kanale Foxlife, na ulicach Warszawy pojawiła się luksusowa biała limuzyna z postaciami z serialu. Samochód ochraniany był przez nowojorskich stróżów prawa, którzy w amerykańskim radiowozie torowali drogę serialowej rodzinie Darling.

Uczestnicy tego niecodziennego happeningu odgrywali bowiem bohaterów Dirty Sexy Money., częstując dorosłych warszawiaków szampanem i rozrzucając na ulice serialowe miliony dolarów. Na przechodniów czekały też prezenty - gadgety z serialu Dirty Sexy Money. oraz upominki od Radia Kolor i Cyfrowego Polsatu - partnerów akcji.

Niespotykane pojazdy i odświętnie ubrani ludzie na ulicach w centrum Warszawy, spotkali się z ogromnym zainteresowaniem, ze strony nic nie spodziewających się przechodniów i turystów.

Partnerem medialnym akcji było Radio Kolor, nadające cały dzień relacje z wydarzenia. Reporter rozgłośni wprost z limuzyny w wejściach live zachęcał słuchaczy do spotkania się z bohaterami serialu. Bohaterom akcji, cały dzień towarzyszył fotograf i operator filmowy.

Zdjęcia z wydarzenia znajdą się na stronie rozgłośni, a sfilmowany happening jako zabawne video trafi wkrótce do najpopularniejszych portali internetowych.

Akcja happeningowa była punktem kulminacyjnym promocji Dirty Sexy Money., która trwała na antenie Radia Kolor od 2 kwietnia. Słuchacze odpowiadali na pytanie "Co byś zrobił, gdyby Twoja rodzina miała 34 miliardy dolarów tak jak rodzina Darling?" i zdobywali serialowe gadżety.

Obsługą kreacyjną i organizacją akcji zajęła się agencja reklamowa Redman Projekt. Pomysłodawcą projektu był kanał filmowy Foxlife, w którym po raz pierwszy w Polsce można oglądać serial Dirty Sexy Money. - w każdą środę o godz. 22.00.

Wybrane dla Ciebie

Orły 2025. Aż 11 statuetek dla jednego filmu
Orły 2025. Aż 11 statuetek dla jednego filmu
"Kulej. Dwie strony medalu" wybrany najlepszym filmem według użytkowników Wirtualnej Polski [RECENZJA]
"Kulej. Dwie strony medalu" wybrany najlepszym filmem według użytkowników Wirtualnej Polski [RECENZJA]
Powrócił po zwolnieniu z TVP. Nie traci nadziei
Powrócił po zwolnieniu z TVP. Nie traci nadziei
"Dzień Dobry TVN": Marcin Prokop w pojedynkę przywitał się z widzami. "Jedna osoba temu nie podoła"
"Dzień Dobry TVN": Marcin Prokop w pojedynkę przywitał się z widzami. "Jedna osoba temu nie podoła"
Będzie konkurencja dla TVP i TVN. Polsat szykuje śniadaniówkę
Będzie konkurencja dla TVP i TVN. Polsat szykuje śniadaniówkę
TV Republika znowu lepsza niż TVN24. "Powoli zaczynamy się przyzwyczajać"
TV Republika znowu lepsza niż TVN24. "Powoli zaczynamy się przyzwyczajać"
Katarzyna Kwiatkowska ma dużą tolerancję dla żartów. Ale jednej kategorii humoru nie znosi
Katarzyna Kwiatkowska ma dużą tolerancję dla żartów. Ale jednej kategorii humoru nie znosi
Niespodziewane zmiany w "Dzień Dobry TVN". Widzowie mogą być zaskoczeni
Niespodziewane zmiany w "Dzień Dobry TVN". Widzowie mogą być zaskoczeni
Anna z "Rolnik szuka żony" wróciła z synem do domu. Czekało ich piękne powitanie
Anna z "Rolnik szuka żony" wróciła z synem do domu. Czekało ich piękne powitanie
Koniec będzie szybszy, niż sądzili. Fani "M jak miłość" są wściekli
Koniec będzie szybszy, niż sądzili. Fani "M jak miłość" są wściekli
Michał Żebrowski o Jacku Kurskim w programie "Bez retuszu": "gangster medialny"
Michał Żebrowski o Jacku Kurskim w programie "Bez retuszu": "gangster medialny"
Absurdalna odpowiedź w "Jeden z dziesięciu". Internet ją zapamięta
Absurdalna odpowiedź w "Jeden z dziesięciu". Internet ją zapamięta