Telewizja Foxlife wyrzuciła miliony dolarów na ulice Warszawy

Kanał filmowy Foxlife w niekonwencjonalny sposób zachęcał widzów do oglądania nowego serialu *Dirty Sexy Money.*

Telewizja Foxlife wyrzuciła miliony dolarów na ulice Warszawy
Źródło zdjęć: © ABC Network

11.04.2008 12:16

W dniu emisji pierwszego odcinka produkcji opowiadającej o absurdalnie bogatej i zepsutej rodzinie z Nowego Jorku bohaterowie serialu częstowali w Warszawie przechodniów szampanem i rozrzucali po ulicach pieniądze.

W ramach akcji przeprowadzonej 9 kwietnia, w dniu premiery serialu Dirty Sexy Money. w kanale Foxlife, na ulicach Warszawy pojawiła się luksusowa biała limuzyna z postaciami z serialu. Samochód ochraniany był przez nowojorskich stróżów prawa, którzy w amerykańskim radiowozie torowali drogę serialowej rodzinie Darling.

Uczestnicy tego niecodziennego happeningu odgrywali bowiem bohaterów Dirty Sexy Money., częstując dorosłych warszawiaków szampanem i rozrzucając na ulice serialowe miliony dolarów. Na przechodniów czekały też prezenty - gadgety z serialu Dirty Sexy Money. oraz upominki od Radia Kolor i Cyfrowego Polsatu - partnerów akcji.

Niespotykane pojazdy i odświętnie ubrani ludzie na ulicach w centrum Warszawy, spotkali się z ogromnym zainteresowaniem, ze strony nic nie spodziewających się przechodniów i turystów.

Partnerem medialnym akcji było Radio Kolor, nadające cały dzień relacje z wydarzenia. Reporter rozgłośni wprost z limuzyny w wejściach live zachęcał słuchaczy do spotkania się z bohaterami serialu. Bohaterom akcji, cały dzień towarzyszył fotograf i operator filmowy.

Zdjęcia z wydarzenia znajdą się na stronie rozgłośni, a sfilmowany happening jako zabawne video trafi wkrótce do najpopularniejszych portali internetowych.

Akcja happeningowa była punktem kulminacyjnym promocji Dirty Sexy Money., która trwała na antenie Radia Kolor od 2 kwietnia. Słuchacze odpowiadali na pytanie "Co byś zrobił, gdyby Twoja rodzina miała 34 miliardy dolarów tak jak rodzina Darling?" i zdobywali serialowe gadżety.

Obsługą kreacyjną i organizacją akcji zajęła się agencja reklamowa Redman Projekt. Pomysłodawcą projektu był kanał filmowy Foxlife, w którym po raz pierwszy w Polsce można oglądać serial Dirty Sexy Money. - w każdą środę o godz. 22.00.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)