"Teleexpress" traci widzów. Wszystko przez odejście Macieja Orłosia?
Największy spadek oglądalności dotknął "Teleexpress". Czyżby widzowie wciąż nie mogli pogodzić się z odejściem Macieja Orłosia?
Jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, liderem oglądalności wśród serwisów informacyjnych w marcu br. zostały "Fakty" (3,09 mln widzów). Magazyn prowadzony m.in. przez Justynę Pochanke i Grzegorza Kajdanowicza stracił jednak 227 tys. oglądających w porównaniu do ubiegłego roku.
Druga lokata należy do "Wiadomości" (2,89 mln). Trudno jednak mówić o sukcesie TVP1, bowiem oglądalność zmalała aż o 305 tys. osób. W przedziale wiekowym 16-49 lat to właśnie program informacyjny Jedynki odnotował największy spadek - do 659 tys. widzów.
Na trzecim miejscu uplasował się "Teleexpress", którego redakcja również nie ma powodu do świętowania. Według danych Nielsen Audience Measurement program oglądało 2,87 mln osób - to słabszy wynik aż o 607 tys. W rezultacie widownia właśnie tego dziennika zmniejszyła się najbardziej w całym zestawieniu. Czyżby widzowie nie pogodzili się jeszcze z odejściem głównego gospodarza - Macieja Orłosia? Wiele na to wskazuje. Wystarczy wspomnieć, że "Teleexpress" od zawsze był jednym z najbardziej lubianych i najchętniej oglądanych magazynów informacyjnych w Polsce. Pierwsze spadki serwis odnotował właśnie po przejściu Orłosia do Telewizji WP.
Tu pobierzesz za darmo aplikację Program TV:
src="https://d.wpimg.pl/1031600158-1003293454/aplikacja.png"/> src="https://d.wpimg.pl/457701298--1013396447/aplikacja.png"/>