"Teleexpress": program traci widzów, ale wciąż jest bezkonkurencyjny

"Teleexpress": program traci widzów, ale wciąż jest bezkonkurencyjny
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

02.12.2016 17:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

„Teleexpress” w ostatnim czasie stracił około miliona widzów. Mimo to jest najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w polskiej Telewizji.

„Teleexpress” zaliczył znaczący spadek oglądalności. Do końca listopada śledziło serwis średnio 3,62 mln widzów, a w analogicznym okresie rok wcześniej około 4,6 mln. Wciąż jednak pozostaje liderem wśród programów informacyjnych. Dużo gorzej radzi sobie konkurencja.

Na drugie miejsce z trzeciego awansowały „Fakty” (TVN zgromadził średnio 3,21 mln). Oglądalność „Wiadomości” TVP1 w zeszłym miesiącu spadła aż o 18 proc. i wyniosła 3,31 mln widzów. Mniejsze wyniki oglądalności zanotowały „Wydarzenia” Polsatu (2,56 mln widzów) i „Panorama” TVP2 (1,67 mln).

Aktualny program telewizyjny sprawdzicie tutaj.

Zobacz także: Beata Tadla: "Praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić"

Źródło artykułu:WP Teleshow