"Teleexpress": program traci widzów, ale wciąż jest bezkonkurencyjny
02.12.2016 17:26
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„Teleexpress” w ostatnim czasie stracił około miliona widzów. Mimo to jest najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w polskiej Telewizji.
„Teleexpress” zaliczył znaczący spadek oglądalności. Do końca listopada śledziło serwis średnio 3,62 mln widzów, a w analogicznym okresie rok wcześniej około 4,6 mln. Wciąż jednak pozostaje liderem wśród programów informacyjnych. Dużo gorzej radzi sobie konkurencja.
Na drugie miejsce z trzeciego awansowały „Fakty” (TVN zgromadził średnio 3,21 mln). Oglądalność „Wiadomości” TVP1 w zeszłym miesiącu spadła aż o 18 proc. i wyniosła 3,31 mln widzów. Mniejsze wyniki oglądalności zanotowały „Wydarzenia” Polsatu (2,56 mln widzów) i „Panorama” TVP2 (1,67 mln).
Aktualny program telewizyjny sprawdzicie tutaj.
Zobacz także: Beata Tadla: "Praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić"