RozrywkaTa reklama wzruszy was do łez. Przygotujcie chusteczki!

Ta reklama wzruszy was do łez. Przygotujcie chusteczki!

Allegro opublikowało kolejną reklamę, która wyciska łzy. Tym razem twórcy spotu chcą udowodnić, że to rodzice są dla swoich dzieci największą inspiracją.

Ta reklama wzruszy was do łez. Przygotujcie chusteczki!
Źródło zdjęć: © Youtube.com
oprac. Anna Ryta

21.03.2017 | aktual.: 21.03.2017 16:19

Tuż przed ubiegłorocznymi Świętami Bożego Narodzenia reklama Allegro "Czego szukasz w Święta? English for beginners" zdeklasowała konkurencję. Opowieść o starszym panu szykującym się do wyjazdu na święta, podczas którego ma zobaczyć po raz pierwszy wnuczkę mieszkającą w Wielkiej Brytanii, poruszyła internautów i media na całym świecie. Klip został wyświetlony na Youtubie ponad 13 milionów razy.

Teraz Allegro zaprezentowało kolejny spot zatytułowany "Bal". Głównymi bohaterkami są mama i kilkuletnia córka, która przygotowuje się do corocznego balu przebierańców w szkole. Jak każda mała dziewczynka, ona również marzy o tym, aby na jeden dzień stać się księżniczką. Gdy zakłada upragniony strój, zauważa na ulicy identycznie wystylizowaną rówieśniczkę. Taki widok sprawia, że obie bohaterki rozpoczynają poszukiwania kolejnego przebrania.

Niestety, choć mama dwoi się i troi, żadna przygotowana przez nią propozycja nie przypada do gustu coraz smutniejszej dziewczynce. W końcu kilkulatka pokazuje na tablecie prostą czerwoną sukienkę i naszyjnik z pereł. Nieco zaskoczona pomysłem córki kobieta przystaje na jej propozycję.

Obraz
© Youtube.com

W końcu nadchodzi dzień długo oczekiwanego balu. Dziewczynka jest przeszczęśliwa i od razu wbiega na salę, aby przywitać się z koleżankami. Matka wciąż zastanawia się jednak, dlaczego jej pociecha zdecydowała się właśnie na takie przebranie. Zagadka wyjaśnia się, gdy jej wzrok pada na tablicę z pracami uczniów. Okazało się, że mała Ania marzy o tym, aby w przyszłości... być jak mama. Wzruszona kobieta ze łzami w oczach przytula drugoklasistkę.

Widzowie znów zasypują twórców reklamy komplementami i zachwycają się ich pomysłem. Znów będzie hit?

Obraz
© Youtube.com
Obraz
© Youtube.com
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)