Rozrywka"Szymon Majewski Show" z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2

"Szymon Majewski Show" z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2

"Szymon Majewski Show" z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2
Źródło zdjęć: © AKPA

15.12.2010 08:26, aktual.: 25.11.2013 11:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

11. edycja programu „Szymon Majewski Show”, emitowanego w TVN, miała nieco niższą widownię niż nadawana rok temu 9. seria. Program przyniósł jednak więcej z reklam i dał stacji wysokie, drugie miejsce w rynku. Kolejna edycja wiosną 2011 r.

Jak wynika wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność jesiennej serii odcinków programu Szymona Majewskiego wyniosła 2,74 mln widzów przy udziale w wysokości 20,47 proc. w grupie 4+ i 22,19 proc. w komercyjnej 16-49. To trochę mniej niż jesienią 2009 roku, gdy program przyciągał przed ekrany 2,84 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 21,51 proc. i 23,34 proc. Z kolei 10. edycję “Szymon Majewski Show” wiosną br. śledziło mniej widzów niż tę obecną, bo 2,51 mln, zaś udział w 4+ wynosił 18,32 proc., a w 16-49 – aż 18,95 proc.

W grupie wszystkich widzów stacja TVN w czasie nadawania 11. edycji programu zajęła drugie miejsce w rynku TV za TVP 2. Kanał ten nadawał wtedy końcówkę „M jak miłość”, „Kulisy M jak miłość” oraz program „Tomasz Lis na żywo” i miał 23,05 proc. udziału. Gorzej do TVN wypadły Polsat (filmy fabularne; 18,95 proc.) oraz TVP 1 (głównie “Teatr Telewizji”; 7,47 proc.) Natomiast w grupie 16-49 telewizja TVN także była druga, ale wyprzedził ją Polsat, a nie Dwójka.

Dane telemetryczne pokazują, że “SMS” oglądały głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 11. edycji „Szymon Majewski Show” wyniosły 20,5 mln zł. Rok temu programu przyniósł z reklam natomiast blisko 17 mln zł, ale tamta seria liczyła o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejna, 12. już edycja programu Szymona Majewskiego, znajdzie się na antenie TVN wiosną 2011 roku. Producentem wykonawczym show jest firma Rochstar.

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

Zobacz także:

[

Roznegliżowana prezenterka na wizji. Ona nie wstydzi się swojego ciała! ]( http://teleshow.pl/gid,12681706,img,12681739,kat,1024839,title,Rozneglizowana-prezenterka-na-wizji,galeria.html )
[

Znana gwiazda nie do poznania! Monstrualnie przytyła! ]( http://teleshow.pl/gid,12622866,img,12678199,kat,1024839,title,Jessica-Simpson-nie-do-poznania,galeria.html )
[

Poparzona twarz nie zrujnowała jej marzeń o karierze w telewizji! ]( http://teleshow.pl/gid,12862364,img,12862417,kat,1024839,title,Poparzona-twarz-nie-zrujnowala-jej-marzen-o-karierze-w-telewizji,galeria.html )
[

Jak oni wyglądają?! Zemsta stylistów? ]( http://teleshow.pl/gid,12577992,img,12578125,kat,1024837,title,Jak-oni-wygladaja,galeria.html )