"Szpilki na Giewoncie": Ponad 19 mln zł z reklam
Drugi sezon *“Szpilek na Giewoncie” oglądało w Polsacie nieco mniej widzów niż premierową serię, ale znacznie poprawił on wyniki pasma i dał stacji pozycję lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19,2 mln zł - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.*
23.05.2011 08:50
Średnia oglądalność drugiej serii “Szpilek na Giewoncie” wyniosła 2,41 mln widzów. To dużo więcej niż w analogicznym okresie, kiedy serialu nie było na antenie, a zatem można uznać, że Polsat naprawdę trafił z ta produkcją "w dziesiątkę".
Wpływy reklamowe z drugiego sezonu ”Szpilek” wyniosły 19,2 mln złotych. Serial oglądały głównie kobiety, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Kolejny sezon serialu "Szpilki na Giewoncie" będzie emitowany prawdopodobnie jesienią. Zdjęcia rozpoczną się prawdopodobnie w czerwcu.
Zobacz także:
[
TAKIEJ JEJ NIE ZNACIE! CZY KOŻUCHOWSKA WOLAŁABY UKRYĆ TE ZDJĘCIA? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[
NAJGORĘTSZE DZIEWCZYNY! KTÓRA NAJSEKSOWNIEJSZA? JUŻ WIEMY! ]( http://teleshow.wp.pl/40-najgoretszych-serialowych-dziewczyn-6034034205869185g )
[
DZIŚ PEWNIE SIĘ TEGO WSTYDZĄ. KOMPROMITUJĄCE ZDJĘCIA! ]( http://teleshow.wp.pl/oni-powinni-wstydzic-sie-tych-kadrow-6026603423880321g )
[
ZOBACZ, JAKI FILM ZNA KAŻDY POLAK ]( http://film.wp.pl/jaki-polski-film-obejrzalo-najwiecej-widzow-6025274942079617g )