Szef i Bolec powracają. Łazuka i Milowicz w kultowych rolach w kampanii OLX
Serwis OLX.pl zachęcony sukcesem ubiegłorocznej kampanii z udziałem kultowych T-raperów znad Wisły, rusza z kolejnym cyklem spotów. Tym razem edukuje internautów, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych. Odwołali się do jednej z najlepszych komedii ostatnich lat.
20.06.2017 | aktual.: 23.06.2017 12:10
Twórcy kampanii postawili na formę mini serialu internetowego. Podczas realizacji podjęli się nie lada wyzwania. Namówili Michała Milowicza i Bohdana Łazukę, by ponownie wcielili się w role specyficznych gangsterów, Szefa i jego syna Bolca, których odegrali kilkanaście lat temu w kultowym filmie "Chłopaki nie płaczą”. Bohaterowie w krótkich spotach radzą, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych, kupować, sprzedawać, a nawet szukać pracy.
- To już kolejna kampania, w której poruszamy kwestię bezpieczeństwa w sieci. Po ubiegłorocznym sukcesie klipu do piosenki T-raperów znad Wisły, również w tym roku postaraliśmy się, aby nasze porady nie przybrały czysto uniwersyteckiej formy. Udział w kampanii Bohdana Łazuki i Michała Milowicza pozwolił nam osiągnąć zamierzony efekt - uczymy bawiąc i bawimy ucząc – mówił o kampanii Marcin Sienkowski, brand manager olx.pl.
Odcinki "Szefa Internetów" będą publikowane co dwa dni na profilach OLX na YouTubie i Facebooku. Więcej porad dotyczących bezpiecznego korzystania z serwisów ogłoszeniowych widzowie znajdą na stronie olx.pl/bezpieczeństwo. Pierwszy odcinek możecie obejrzeć poniżej.