Szef i Bolec powracają. Łazuka i Milowicz w kultowych rolach w kampanii OLX
Serwis OLX.pl zachęcony sukcesem ubiegłorocznej kampanii z udziałem kultowych T-raperów znad Wisły, rusza z kolejnym cyklem spotów. Tym razem edukuje internautów, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych. Odwołali się do jednej z najlepszych komedii ostatnich lat.
20.06.2017 | aktual.: 23.06.2017 12:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Twórcy kampanii postawili na formę mini serialu internetowego. Podczas realizacji podjęli się nie lada wyzwania. Namówili Michała Milowicza i Bohdana Łazukę, by ponownie wcielili się w role specyficznych gangsterów, Szefa i jego syna Bolca, których odegrali kilkanaście lat temu w kultowym filmie "Chłopaki nie płaczą”. Bohaterowie w krótkich spotach radzą, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych, kupować, sprzedawać, a nawet szukać pracy.
- To już kolejna kampania, w której poruszamy kwestię bezpieczeństwa w sieci. Po ubiegłorocznym sukcesie klipu do piosenki T-raperów znad Wisły, również w tym roku postaraliśmy się, aby nasze porady nie przybrały czysto uniwersyteckiej formy. Udział w kampanii Bohdana Łazuki i Michała Milowicza pozwolił nam osiągnąć zamierzony efekt - uczymy bawiąc i bawimy ucząc – mówił o kampanii Marcin Sienkowski, brand manager olx.pl.
Odcinki "Szefa Internetów" będą publikowane co dwa dni na profilach OLX na YouTubie i Facebooku. Więcej porad dotyczących bezpiecznego korzystania z serwisów ogłoszeniowych widzowie znajdą na stronie olx.pl/bezpieczeństwo. Pierwszy odcinek możecie obejrzeć poniżej.