Stabilne wyniki "Ślubu od pierwszego wejrzenia". TVN liderem
Ósmy sezon hitowego show TVN "Ślub od pierwszego wejrzenia" ogląda średnio 1,01 mln widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej jest prawie taka sama.
25.09.2022 | aktual.: 25.09.2022 17:25
Ósmy sezon hitu TVN "Ślub od pierwszego wejrzenia" po trzech tygodniach emisji ma podobną oglądalność, jaki miało show rok wcześniej, donoszą Wirtualnemedia.pl. W okresie od 6 do 20 września zgromadził przed telewizorami średnio ok. 1,01 mln widzów. Spośród wyemitowanych odcinków największą popularnością cieszył się epizod trzeci, który oglądało średnio 1,15 mln osób.
Rok temu szósty sezon po pierwszych trzech tygodniach zgromadził około 1 mln osób. W swoim paśmie nadawania, czyli we wtorek, między 21:37 a 22:38, TVN ma 9 proc. udział w całej oglądalności wszystkich widzów. Daje jej to drugie miejsce. Na szczycie jest TVP2, który zazwyczaj w tych godzinach emituje seriale, a trzecie miejsce zajmuje Polsat. Czwarte należy do TVP Info.
W paśmie nadawania ósmego sezonu "Ślubu od pierwszego wejrzenia" (wtorek między 21.37 a 22.38) TVN ma 9 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje drugie miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TVP2, który ma 10,17 proc. (gł. seriale). Trzecie miejsce należy do Polsatu (5,73 proc.), a czwarte - do TVP Info (5,72 proc.).
TVN zajmuje czołowe miejsce wśród osób 16-49 i pośród kobiet z miasta, w wieku 25 do 49.