Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów
Nadawany w niedzielne popołudnia program “On i ona” ogląda w Polsacie średnio 2,07 mln widzów. Widownia show spada jednak z odcinka na odcinek.
Największą widownię miał pierwszy odcinek, który zobaczyło 2,54 mln widzów (ponad 19 proc. udziału w grupie 4+ i 16-49). Wydanie pokazane w ostatnią niedzielę śledziło już tylko 1,57 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtulanemedia.pl.
Średnio trzy pierwsze odcinku program “On i Ona” zobaczyło 2,07 mln widzów - to ponad 700 tys. osób więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem.
Liderem w trakcie emisji “On i Ona” jest Jedynka, która ma 3,24 mln widzów i 27 proc. udziału w rynku. Polsat jest drugi, przed TVP2 i TVN.
Show chętnie oglądają kobiety, osoby powyżej 40 roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast.
“On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.
Program produkuje ATM Grupa.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )