Scofield zarobił dla Polsatu prawie 40 mln zł
Emisja drugiego sezonu serialu "Skazany na śmierć" okazała się dla Polsatu sporym sukcesem- podaje serwis Wirtualnemedia.pl.
27.11.2007 12:59
Wpływy z reklam były duże większe niż w trakcie emisji pierwszego sezonu. Stacja zarobiła o 12 mln więcej niż w zeszłym roku. Zwiększyła się też widownia, która najwyraźniej pokochała Michaela Scofielda i jego kompanów.
Polsat przegrał tylko z TVN-em, emitującym w tym czasie "Taniec z gwiazdami", zostawiając w pokonanym polu obydwa kanały Telewizji Polskiej. Średnio każdy z odcinków drugiej odsłony "Skazanego na śmierć" oglądało 4,19 mln widzów.
Już wiadomo, że antenie Polsatu pojawi się też 3 sezon serialu. Nie wiadomo jedynie czy premiera sezonu odbędzie się wiosną czy jesienią przyszłego roku.