Trwa ładowanie...
d3sbf5f

"Sablewskiej sposób na...": Program porażką TVN. Stacja przegrała z konkurencją

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
"Sablewskiej sposób na...": Program porażką TVN. Stacja przegrała z konkurencją
(AKPA)
d3sbf5f

W programie "Sablewskiej sposób na..." występowały kobiety, które walczą z nadwagą. Gospodyni show pomagała im dobrać odpowiednie stylizacje, a uczestniczki miały szansę schudnąć. Nowy format TVN prowadziła znana z TVN Style Maja Sablewska (od 2013 roku prowadzi podobny reality-show "Sablewskiej sposób na modę").

Program był emitowany na antenie TVN od 21 lutego do 1 maja b.r. w niedziele o 17.20. Średnia widownia dziesięciu odcinków wyniosła 726 tys. osób, co przełożyło się na 5,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym oraz 8,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49, wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów przyciągnął premierowy odcinek (969 tys.).

W analogicznym okresie w ubiegłym roku TVN w popołudniowym paśmie oglądało 1,04 mln widzów. Oznacza to, że program "Sablewskiej sposób na..." obniżył widownię tego pasma o 310 tys. osób. Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 4,13 mln zł.

d3sbf5f

TVN w paśmie nadawania programu Mai Sablewskiej przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym zajął Polsat z udziałem na poziomie 12,64 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne oraz powtórki programów "Twoja twarz brzmi znajomo" i "Nasz nowy dom". Druga była TVP1 (11,41 proc.; powtórki seriali "Komisarz Alex" i "Strażacy"), a trzecia - TVP2 (6,74 proc.; gł. powtórki "Na sygnale"). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był trzeci, wygrywając z Dwójką. Pierwsze miejsce należało do Polsatu, a drugie - do Jedynki.

Stacja nie myśli na razie o realizacji drugiego sezonu reality-show. - Na razie nie rozmawiamy o kontynuacji tego formatu. Myślę, że jesienią wróci program Mai Sablewskiej w TVN Style - powiedział portalowi wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.

Zobacz także: Maja Sablewska o swojej pracy

d3sbf5f

Podziel się opinią

Share

d3sbf5f

d3sbf5f