"S.O.S. dla świata" wypadło słabiej od konkurencji
Nadawany w TVN cykl ekologiczny "S.O.S. dla świata" oglądało w niedziele ok. 15.20 średnio 1,06 mln widzów, czyli mniej niż programy pokazywane przez głównych konkurentów stacji.
20.12.2011 | aktual.: 29.01.2014 09:56
Program liczył osiem odcinków, które dały telewizji TVN 9,13 proc. udziału w grupie 4+ i 11,46 proc. udziału w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. TVN w czasie nadawania audycji zajmował czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2 (20,40 proc. udziału w 4+, nadawała "Szansę na sukces"), TVP 1 (16,89 proc.; "Ranczo", filmy dokumentalne, skoki narciarskie) i Polsatem (10,96 proc.; filmy fabularne).
Cykl z reklam przyniósł cennikowo 3,7 mln zł (dane netto, bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie młodzi, w średnim wieku i starsi, mieszkańcy dużych miast.
W programie "S.O.S. dla świata" dwanaście gwiazd przekonywało się na własnej skórze, z jakimi problemami zmagają się ekolodzy i zwykli ludzie w różnych zakątkach naszego globu. W projekcie wzięli udział m.in. Michał Piróg i Patricia Kazadi, Anna Dereszowska i Pascal Brodnicki oraz Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski. Program zrealizowany został na zlecenie fundacji WWF Polska w ramach kampanii "S.O.S. dla świata".
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )