Ruszyła kampania promocyjna amerykańskiej edycji programu "Masterchef Junior"

Premierowy spot udowadnia, że ukryte talenty najmłodszych potrafią ujawnić się w nieoczywistych dziedzinach, a rodzice często nie do końca zdają sobie sprawę, co drzemie w ich dziecku. Ku zaskoczeniu Moniki Mrozowskiej, mali kucharze przygotowują troć grillowaną z koprem i purée z topinamburu na sosie pomarańczowym ze szparagami.

Ruszyła kampania promocyjna amerykańskiej edycji programu "Masterchef Junior"
Źródło zdjęć: © TLC

14.05.2014 08:39

Spot nawiązuje do zbliżającego się Dnia Matki, kiedy to kanał TLC pokaże pierwszy odcinek programu „Masterchef Junior”, nowej odsłony jednego z najpopularniejszych show na świecie. W premierowej serii to dzieci staną do walki o tytuł mistrza kuchni, wprawiając w osłupienie światowej sławy jurorów. Program promuje gotowanie wśród najmłodszych jako pełne radości, ciekawe zajęcie i zachęca rodziców do wspólnego eksperymentowania z dziećmi w kuchni.

Premiera programu „Masterchef Junior” w TLC w poniedziałek, 26 maja, o godz. 20.00.

Źródło artykułu:TLC
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)