Rosjanie mają lepsze
Jak podaje Gazeta Wyborcza, rosyjska adaptacja telenoweli „M jak miłość” jest lepsza od polskiego protoplasty. Teraz to ona stanie się wzorem dla nowych wersji serialu.
02.12.2006 19:22
Rosyjską wersję opery mydlanej wyprodukowała na podstawie sprzedanej przez Polaków licencji spółka Amedia. „Lubow kak Lubow” po raz pierwszy wyemitowano 14 marca tego roku.
Obecnie serial jest puszczany pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku. Ogląda go ponad 20 milionów widzów co wg danych firmy TNS Gallup Media stanowi około 25 procent udziału w tym paśmie telewizyjnym.
Tymczasem jesienny sezon serialu nie rozpoczął się dla „M jak miłość” rewelacyjne, choć z pewnością wielu producentów oddałoby wiele za taką oglądalność.
Twórcy telenoweli tłumaczą to brakiem odpowiedniej promocji. Według danych AGB Nielsen Media Research we wrześniu oglądalność „M jak miłość” spadła i wynosiła 8,27 mln czyli 52,7 procenta udziału w widowni. Obecnie z miesiąca na miesiąc jest coraz lepiej. Październik to 9,68 mln widzów a listopad 10,14 mln.