"Rolnik szuka żony": zyskał kolejnych widzów. TVP 1 deklasuje konkurencję
Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, miłosne perypetie rolników gromadzą przed telewizorami średnio 3,9 mln widzów. Taki wynik nie tylko gwarantuje Jedynce pozycję lidera, ale jest też znacznie lepszy niż ten, jaki uzyskała 1. seria programu. Dla porównania, rok temu szukających miłości gospodarzy oglądało średnio 2,54 mln osób.
23.09.2015 | aktual.: 24.09.2015 08:36
W tym sezonie największą oglądalność zanotował 3. odcinek "Rolnik...", który oglądało 4,16 mln widzów (zobacz relację z odcinka: Łzy, kłamstwa, tajemnice i bolesne rozczarowania)
.
Z takimi wynikami program zostawia konkurencję daleko w tyle. Na drugim miejscu plasuje się Polsat z show "Must be the music" (1,8 mln widzów), następnie TVN z show "Aplauz, aplauz!" i "Masterchef" (1,7 mln widzów) oraz TVP 2 emitujący filmy fabularne (1 mln widzów).