"Rolnik szuka żony" wielkanocnym hitem TVP. Powrót show był strzałem w dziesiątkę
Widzowie ewidentnie stęsknili się za miłosnymi perypetiami rolników. Randkowe show pod względem oglądalności ustąpiło tylko kinowemu hitowi.
04.04.2018 | aktual.: 04.04.2018 13:59
Niezmiennie świątecznym hitem wśród wszystkich widzów okazał się pilotowy odcinek nadchodzącej serii „Rolnik szuka żony”. Randkowy program TVP, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal wirtualnemedia.pl przyciągnął przed telewizory aż 3,11 mln widzów. Przypomnijmy, że w premierowym odcinku poznaliśmy dziesięciu nowych bohaterów, z których w jesiennej edycji wystąpi tylko pięciu (tych, którzy najbardziej przypadną do gustu widzom i zgromadzą najwięcej listów od kandydatów i kandydatek).
Show w wielkanocny wieczór pokonała tylko jedna z najnowszych polskich komedii romantycznych nadawana przez Polsat. „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” oglądało średnio 3,29 mln widzów.
W przypadku grupy komercyjnej (czyli widzów w wieku 16-49 lat) największą popularnością również cieszyło się „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” (1,69 mln). Na podium znalazły się natomiast emitowany później na Polsacie nowy program Kabaretu Skeczów Męczących „Radio Muzyka Żarty” (1,09 mln), oraz film „Kopciuszek” na TVN (1,03 mln).
Wśród nieco starszej widowni (16-59 lat) również królowało „7 rzeczy…”, (2,39 mln), ale drugie miejsce zdobył właśnie „Rolnik szuka żony”, a podium w tej grupie zajęły „Fakty” (oba programy zgromadziły przed telewizorami po około 1,5 mln osób).