Trwa ładowanie...

"Rolnik szuka żony" wielkanocnym hitem TVP. Powrót show był strzałem w dziesiątkę

Widzowie ewidentnie stęsknili się za miłosnymi perypetiami rolników. Randkowe show pod względem oglądalności ustąpiło tylko kinowemu hitowi.

"Rolnik szuka żony" wielkanocnym hitem TVP. Powrót show był strzałem w dziesiątkęŹródło: Facebook.com
d164nx9
d164nx9

Niezmiennie świątecznym hitem wśród wszystkich widzów okazał się pilotowy odcinek nadchodzącej serii „Rolnik szuka żony”. Randkowy program TVP, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal wirtualnemedia.pl przyciągnął przed telewizory aż 3,11 mln widzów. Przypomnijmy, że w premierowym odcinku poznaliśmy dziesięciu nowych bohaterów, z których w jesiennej edycji wystąpi tylko pięciu (tych, którzy najbardziej przypadną do gustu widzom i zgromadzą najwięcej listów od kandydatów i kandydatek).

Show w wielkanocny wieczór pokonała tylko jedna z najnowszych polskich komedii romantycznych nadawana przez Polsat. „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” oglądało średnio 3,29 mln widzów.

W przypadku grupy komercyjnej (czyli widzów w wieku 16-49 lat) największą popularnością również cieszyło się „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” (1,69 mln). Na podium znalazły się natomiast emitowany później na Polsacie nowy program Kabaretu Skeczów Męczących „Radio Muzyka Żarty” (1,09 mln), oraz film „Kopciuszek” na TVN (1,03 mln).

d164nx9

Wśród nieco starszej widowni (16-59 lat) również królowało „7 rzeczy…”, (2,39 mln), ale drugie miejsce zdobył właśnie „Rolnik szuka żony”, a podium w tej grupie zajęły „Fakty” (oba programy zgromadziły przed telewizorami po około 1,5 mln osób).

d164nx9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d164nx9