"Rolnik szuka żony": Bardowscy tak ubrali się na komunię. Rolniczka nie oszczędzała

Anna i Grzegorz Bardowscy pokazali swoje stylizacje, które wybrali na przyjęcie z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Choć uczestnik "Rolnik szuka żony" niewątpliwie zadał szyku, to jak zawsze największą uwagę i tak przykuwała jego ukochana. I wcale się nie dziwimy.

Anna i Grzegorz Bardowscy poznali się w 2. edycji "Rolnik szuka żony'
Anna i Grzegorz Bardowscy poznali się w 2. edycji "Rolnik szuka żony'
Źródło zdjęć: © Instagram

"Rolnik szuka żony" połączył więcej par niż "Ślub od pierwszego wejrzenia". Szczęśliwcami, którzy poznali się i zakochali na planie hitu TVP, byli m.in. Anna Warachim i Grzegorz Bardowski. Chyba nikt nie miał najmniejszych wątpliwości, że tych dwoje od początku programu miało się ku sobie. Już podczas pierwszej randki połączyła ich niezwykła więź. Z każdym kolejnym tygodniem widać było, że rolnik nie widzi świata poza swoją wybranką. Choć urocza przedszkolanka była bardzo ostrożna z okazywaniem uczuć, po kilkunastu spotkaniach rozwiała wątpliwości ukochanego i potwierdziła, że chciałaby z nim zbudować stabilny i szczęśliwy związek.

Jej deklaracja ośmieliła Grzegorza, który w mig się oświadczył, a 16 kwietnia 2016 r. zakochani powiedzieli sobie sakramentalne "tak". Dziś uczestnicy "Rolnik szuka żony" są nie tylko szczęśliwymi małżonkami, ale także dumnymi rodzicami Jasia i Liwii. Układa im się zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Prężnie działają w różnych dziedzinach, m.in. prowadząc konto na Instagramie.

To właśnie w sieci dzielą się swoimi sukcesami, nowymi pomysłami na biznes, postępami z budowy domu i urywkami codzienności. Ostatnio pokazali kilka zdjęć z rodzinnej uroczystości. "U nas dzisiaj komunijnie" - napisała Ania.

Największą uwagę przykuwała Bardowska, która tego dnia zaprezentowała się w żółtej sukience z wiskozy do połowy uda i cielistych szpilkach. Taki zestaw podkreślił zgrabne nogi rolniczki i wyeksponował jej szczupłą sylwetkę.

Co ciekawe, kreacja, którą ma na sobie Anna, ma metkę marki stworzonej przez Małgorzatę Rozenek i kosztuje 549 zł. Warta swojej ceny?

Słuchasz podcastów? Jeśli tak, spróbuj nowej produkcji WP Kultura o filmach, netfliksach, książkach i telewizji. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify oraz w aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach. A co jeśli nie słuchasz? Po prostu zacznij.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (84)