Robin Williams i Sarah Michelle Gellar w serialu "Przereklamowani"
Robin Williams i Sarah Michelle Gellar wracają na ekrany telewizorów w wielkim stylu! Historia Przereklamowanych o pracy w agencji reklamowej już w tę niedzielę, 27 kwietnia tylko w Comedy Central.
Genialny Robin Williams – zdobywca m.in. Oskara i czterech Złotych Globów powraca na mały ekran po 30 latach. Wcielając się w Simona Robertsa w serialu Przereklamowani, aktor jeszcze raz daje dowód swojego komediowego geniuszu. Ostatni raz Williamsa widzieliśmy w serialu „Mork i Mindy”. Było to na przełomie lat 70-tych i 80-tych. Niedługo później aktor stał się na tyle popularny, że porzucił telewizję dla filmów kinowych. Wszyscy dobrze go pamiętamy z takich współczesnych klasyków, jak Pani Doubtfire czy Buntownik z wyboru, za którego zdobył Oscara.
24.04.2014 14:52
Co się stało, że aktor po tylu latach postanowił powrócić do telewizji? - Oczywiście chodziło o pieniądze. Są rachunki do płacenia, a po dwóch rozwodach, które wypruły moje serce razem z portfelem, musiałem znaleźć stałe zajęcie, a komedia zawsze pomagała mi przejść przez trudne chwile w życiu – śmiał się aktor.
Serial śledzi losy pracowników mieszczącej się w Chicago agencji reklamowej Roberts & Roberts. Prowadzą ją: odnoszący sukcesy i nieprzewidywalny Simon Roberts (Robin Williams), oraz jego rozsądna i zdeterminowana córka Sidney (znana z kultowych produkcji: Szkoła uwodzenia i Buffy postrach wampirów Sarah Michelle Gellar). Pomimo sprzecznych charakterów potrafią w zadziwiający sposób zdobywać i utrzymywać klientów w agencji, często ku zaskoczeniu współpracowników, którzy pomysły Simona uważają za szalone. Roberts jest w stanie sprzedać wszystko. Frappucino dla Starbucksa i chmury dla Pana Boga – opisywał swoją postać Robin Williams w jednym z wywiadów.
W pierwszym odcinku pojawi się także piosenkarka Kelly Clarkson. To nie jedyna gwiazda, która gościnnie wystąpi w serialu. Widzowie mogą spodziewać się epizodów w wykonaniu największych gwiazd showbiznesu. Serial Przereklamowani świetnie ukazuje realia pracy w agencjach reklamowych.
Z masą rewelacyjnych pomysłów i błyskotliwych dialogów, produkcja dopiero miała premierę w USA, a już zgarnęła statuetkę i dwie nominacje do People’s Choice Awards.
Pomysłodawcą i producentem Przereklamowanych jest David E. Kelley. Jeżeli nazwisko nie mówi samo za siebie, wyprodukował on m.in. jeden z najpopularniejszych w Polsce seriali - Ally McBeal. Jeszcze nigdy nie byłem tak zdenerwowany, wchodząc na plan zdjęciowy – mówił Williams. Jak sobie poradził po tylu latach, będzie można zobaczyć już 27 kwietnia o godz. 22.00 na antenie Comedy Central Polska.
Premiera: 27 kwietnia, niedziela, godz. 22:00 Emisja: niedziela, godz. 22:00 Powtórki: sobota, godz. 21:30