Seriale polskieRekordowa oglądalność "Korony królów" w internecie. Hejt pomógł w promocji serialu?

Rekordowa oglądalność "Korony królów" w internecie. Hejt pomógł w promocji serialu?

"Korona królów” jest chętnie oglądana nie tylko w telewizji, ale również w sieci. W zeszłym tygodniu odcinki zanotowały 1,91 mln odsłon w serwisie VoD Telewizji Polskiej. To prawie jedna piąta wszystkich odsłon witryny.

Rekordowa oglądalność "Korony królów" w internecie. Hejt pomógł w promocji serialu?
Źródło zdjęć: © Facebook.com
Michał Dziedzic

09.01.2018 | aktual.: 10.01.2018 08:44

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak donosi serwis wirtualnemedia.pl serial zapewnia 20 proc. ruchu w serwisie VoD TVP, co jest rewelacyjnym wynikiem.

- To już swego rodzaju fenomen. Niesłychane ożywienie na temat serialu w mediach społecznościowych, nawet nieuzasadniona krytyka, na pewno nam nie szkodzi - mówi serwisowi wirtualnemedia.pl Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP.

Serial, tak samo jak wszystkie produkcje Telewizji Polskiej, jest na bieżąco udostępniany w serwisie VoD.TVP.pl. Według danych nadawcy, opartych na badaniu Gemius/PBI, w minionym tygodniu "Koronę królów" obejrzało tam ponad 500 tys. internautów. Ponadto za przedpremierowy dostęp do odcinków "Korony królów" zapłacono na VoD już ponad 8 tys. razy.

Jak udało się osiągnąć taki wynik?

- Dobrze wybrano moment rozpoczęcia emisji serialu - w sezonie między ramówką jesienną a wiosenną. Produkcja o takiej tematyce była też oczekiwana przez widzów - mówi Kuba Sufin. - Niesłychane ożywienie na temat serialu w mediach społecznościowych, nawet nieuzasadniona krytyka, na pewno nam nie szkodzi. Wiele osób, które przeczytają opinię o "Koronie królów", chce samemu sprawdzić serial - dodał w rozmowie z wirtualnemedia.pl

Wygląda na to, że żarty z serialu zadziałały odwrotnie do intencji internautów i przyczyniły się do promocji telenoweli. Oglądacie "Koronę królów"?

Komentarze (26)