Reklamy z Lisowską ograniczone! Krytyka kampanii przyniosła skutek
Wygląda na to, że zirytowani spotami o "włączaniu niskich cen" odbiorcy odnieśli sukces. Krytyka pod adresem nachalnej reklamy z Ewelina Lisowską, zmusiła władze sieci do podjęcia konkretnych kroków. Jak poinformował rzecznik prasowy firmy, Michał Mystkowski, zdecydowano się "w najbliższych dniach zmniejszyć intensywność kampanii reklamowej z udziałem Eweliny Lisowskiej".
30.12.2014 | aktual.: 30.12.2014 10:04
W rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl, reprezentant firmy podkreślał, że decyzja o ograniczeniu emisji spotów to reakcja na krytyczne opinie klientów, którzy głównie w sieci dali wyraz swojej dezaprobaty wobec natarczywej kampanii. Przypomnijmy, że na fanpage'u sklepu w ostatnich dniach przybywało negatywnych komentarzy, a na Facebooku jest już kilka profili zrzeszających przeciwników reklamy z uczestniczką "X Factor". Najpopularniejszy z nich ma ponad 30 tys. użytkowników, którzy wymieniają się uwagami i memami na temat prześladującego ich spotu (więcej na ten temat: Reklama z udziałem Lisowskiej irytuje widzów. Mają jej dość!)
.
Akcja jest bardzo skuteczna. Klienci tłumnie odwiedzają nasze sklepy i serwis internetowy
Jak jednak zaznaczył Mystkowski, mimo szerokiej krytyki, władze są zadowolone z efektów kampanii z Lisowską, która przygotowały firmy: Ambasada Brand Communications i Flota Filmowa.
- Wbrew negatywnym komentarzom akcja jest bardzo skuteczna. Klienci tłumnie odwiedzają nasze sklepy i serwis internetowy - podkreśla rzecznik, dodając, że spot ma też spore grono fanów. -_ Ich głosy są jednak w internecie mniej słyszalne_ - przyznaje.