Reklamówka Daniela Chmielewskiego wyróżniona
Zwiastun serialu "39 i pół" przy którym pracował Daniel Chmielewski został wyróżniony w prestiżowym konkursie Promax/BDA Promotion & Marketing World Gold w Los Angeles.
07.07.2010 17:07
O sukcesie pisze na swoim blogu autor "Zostawiając powidok wibrującej czerni". Reklamówka streszczająca fabułę dwóch pierwszych serii serialu w formie rysowanego przez Chmielewskiego komiksu, została wyróżniona w kategorii Something for nothing, przeznaczonej dla reklam zrobionych przy minimalnym nakładzie środków finansowych. Zdobyła drugie miejsce. Pierwsze przypadło australijskiej stacji Showtime.
Poza Danielem Chmielewskim, przy spocie pracowali Robert Krawczyk (pomysł i reżyseria) i Rafał Paruszewski (animacja).
Reklamówkę możecie zobaczyć klikając TUTAJ.
Zobacz także:
[
POLSKIE SEKSBOMBY BEZ MAKIJAŻU I STYLIZACJI ]( http://teleshow.wp.pl/obnazamy-polskie-serialowe-seksbomby-6034033566327937g )
[
GRZECZNE DZIEWCZYNKI NA "NAGICH" OKŁADKACH ]( http://teleshow.wp.pl/grzeczne-dziewczynki-szaleja-6034033195443329g )
[
KULISY KRĘCENIA SERIALI. ZOBACZCIE! ]( http://teleshow.wp.pl/kulisy-krecenia-seriali-zobaczcie-6034033576149633g )
[
DZIENNIKARKA UBLIŻYŁA NIEPEŁNOSPRAWNEJ ]( http://film.wp.pl/polsat-zaplaci-za-wyskoki-kazimiery-szczuki-6025283571462785g )