Reklamowała parówki, teraz czas na zdrową żywność. Magda Gessler zostanie twarzą nowej marki?
Popularność niesie ze sobą wiele korzyści. Jedną z nich jest zainteresowanie reklamodawców, którzy chętnie wykorzystują wizerunek największych gwiazd do promowania swoich produktów. Niewątpliwie jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w Polsce jest Magda Gessler. Restauratorka, dzięki "Kuchennym rewolucjom", zyskała status ikony i osobowości telewizyjnej. Postanowił to wykorzystać jeden z producentów dietetycznej żywności. Czy reklama z jej udziałem przebije słynną już kampanię marki Besos?
21.12.2017 | aktual.: 22.12.2017 11:34
Jak ustalił "Presserwis" Gessler miałaby zostać twarzą nowych produktów marki Gellwe. Producent m.in. galaratek i ciast w proszku pracuje obecnie nad linią produktów dietetycznych. Choć na razie prace nad nową marką jeszcze się nie zakończyły, wiele wskazuje na to, że ostateczne decyzje zapadną na początku przyszłego roku.
Nieoficjalnie mówi się, że restauratorka ma spore szanse na to, by zostać ambasadorką marki. Zapowiada się, że Gessler z uśmiechem na twarzy wejdzie w nowy rok. Tym bardziej, że według ustaleń "Super Expressu", restauratorka ma dostać sporą podwyżkę w TVN. Rocznie zarobi ok. 600 tys. zł. Skąd ta decyzja? Gessler przynosi stacji ogromne zyski. Wpływy reklamowe z samych tylko "Kuchennych rewolucji" wynoszą 29 mln zł rocznie. To o ponad połowę więcej, niż Kuba Wojewódzki, który kreuje się na największą gwiazdę stacji.