"Ranczo"i "M jak miłość" z największą widownią w Święta

W czasie świąt wielkanocnych największy udział w widowni telewizyjnej miała TVP 1, natomiast wśród widzów z grupy komercyjnej (w wieku 16-49) pierwszy był TVN – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

"Ranczo"i "M jak miłość" z największą widownią w Święta

11.04.2012 13:13

W każdy dzień świąt (od soboty 7 kwietnia do poniedziałku 9 kwietnia) spędziliśmy przed telewizorami średnio prawie 5 godzin i 11 minut – to ok. 27 minut więcej niż w poprzednią Wielkanoc (w dniach 23-25 kwietnia ub.r.). Najchętniej oglądanymi programami były seriale: "M jak miłość" (w poniedziałek przyciągnął do TVP 2 średnio 6,4 mln widzów) i "Ranczo" (w niedzielę w Jedynce miał 6 mln widzów).

Jedynka miała średnio w czasie świąt 16,2 proc. udziału w rynku, TVN - 14,6 proc., Dwójka - 13,8 proc., Polsat - 12,2 proc. W grupie komercyjnej zaś widzowie najchętniej wybierali TVN – 16,9 proc., Polsat miał 13,9 proc. udziału, Jedynka - 13,7 proc., a Dwójka - 11,2 proc.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)