"Pytania na śniadanie" liderem oglądalności. "Dzień dobry TVN" w tyle!
W marcu najchętniej oglądaną śniadaniówką było "Pytanie na śniadanie" TVP. "Dzień dobry TVN" z kolei był najlepszy w grupie komercyjnej.
TVP i TVN od lat walczą o widza swoich śniadaniowych pasm. Zapraszają gości, gotują na oczach widzów, poruszają lifestylowe tematy. Doradzą, jak wypielęgnować rośliny, dokąd wybrać się na wakacje i jak dobrać bieliznę. A poważne tematy podadzą w taki sposób, by można było łatwo jej przełknąć z samego rana. Kto tym razem wygrał wyścig o widza?
Jak donoszą Wirtualne Media, w marcu 2022 r. najlepszą oglądalność spośród programów śniadaniowych zanotowało "Pytanie na śniadanie". Średnia oglądalność programu wyniosła 364 tys. osób, co dało 6,66 proc. udziału w rynku w grupie 4+.
Drugie miejsce zajął "Dzień dobry TVN", który oglądało średnio 361 tys. osób. Było to 6,73 proc. udziału w rynku.
Na trzecim miejscu uplasował się Polsat z programem "Nowy dzień z Polsat News". W marcu przyciągnął przed ekrany 300 tys. widzów, a jego udział to 8,24 proc.
Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął "Dzień dobry TVN" z 142 tys. widzów. Drugie miejsce należy do "Pytania na śniadanie", które przyciągnęło 114 tys. widzów. Śniadaniówkę Polsatu śledziło 106 tys. widzów.