"Pytania na śniadanie" liderem oglądalności. "Dzień dobry TVN" w tyle!

Kasia Cichopek w "Pytaniu na śniadanie"
Kasia Cichopek w "Pytaniu na śniadanie"
Źródło zdjęć: © kadr z programu
oprac. KBS

13.04.2022 14:37, aktual.: 13.04.2022 16:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W marcu najchętniej oglądaną śniadaniówką było "Pytanie na śniadanie" TVP. "Dzień dobry TVN" z kolei był najlepszy w grupie komercyjnej.

TVP i TVN od lat walczą o widza swoich śniadaniowych pasm. Zapraszają gości, gotują na oczach widzów, poruszają lifestylowe tematy. Doradzą, jak wypielęgnować rośliny, dokąd wybrać się na wakacje i jak dobrać bieliznę. A poważne tematy podadzą w taki sposób, by można było łatwo jej przełknąć z samego rana. Kto tym razem wygrał wyścig o widza?

Jak donoszą Wirtualne Media, w marcu 2022 r. najlepszą oglądalność spośród programów śniadaniowych zanotowało "Pytanie na śniadanie". Średnia oglądalność programu wyniosła 364 tys. osób, co dało 6,66 proc. udziału w rynku w grupie 4+.

Drugie miejsce zajął "Dzień dobry TVN", który oglądało średnio 361 tys. osób. Było to 6,73 proc. udziału w rynku.

Na trzecim miejscu uplasował się Polsat z programem "Nowy dzień z Polsat News". W marcu przyciągnął przed ekrany 300 tys. widzów, a jego udział to 8,24 proc.

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął "Dzień dobry TVN" z 142 tys. widzów. Drugie miejsce należy do "Pytania na śniadanie", które przyciągnęło 114 tys. widzów. Śniadaniówkę Polsatu śledziło 106 tys. widzów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (10)
Zobacz także