Trwa ładowanie...

"Pytania na śniadanie" liderem oglądalności. "Dzień dobry TVN" w tyle!

W marcu najchętniej oglądaną śniadaniówką było "Pytanie na śniadanie" TVP. "Dzień dobry TVN" z kolei był najlepszy w grupie komercyjnej.

Share
Kasia Cichopek w "Pytaniu na śniadanie" Kasia Cichopek w "Pytaniu na śniadanie" Źródło: kadr z programu
d1odxc5

TVP i TVN od lat walczą o widza swoich śniadaniowych pasm. Zapraszają gości, gotują na oczach widzów, poruszają lifestylowe tematy. Doradzą, jak wypielęgnować rośliny, dokąd wybrać się na wakacje i jak dobrać bieliznę. A poważne tematy podadzą w taki sposób, by można było łatwo jej przełknąć z samego rana. Kto tym razem wygrał wyścig o widza?

Jak donoszą Wirtualne Media, w marcu 2022 r. najlepszą oglądalność spośród programów śniadaniowych zanotowało "Pytanie na śniadanie". Średnia oglądalność programu wyniosła 364 tys. osób, co dało 6,66 proc. udziału w rynku w grupie 4+.

Drugie miejsce zajął "Dzień dobry TVN", który oglądało średnio 361 tys. osób. Było to 6,73 proc. udziału w rynku.

ZOBACZ TEŻ: Paulina Krupińska o "DDTVN": "Ten program daje mi możliwość wiecznej nauki"

Na trzecim miejscu uplasował się Polsat z programem "Nowy dzień z Polsat News". W marcu przyciągnął przed ekrany 300 tys. widzów, a jego udział to 8,24 proc.

d1odxc5

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął "Dzień dobry TVN" z 142 tys. widzów. Drugie miejsce należy do "Pytania na śniadanie", które przyciągnęło 114 tys. widzów. Śniadaniówkę Polsatu śledziło 106 tys. widzów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1odxc5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1odxc5