"Przyjaciółki": serial stracił widzów, ale wciąż utrzymuje się w czołówce
„Przyjaciółki” wciąż cieszą się popularnością. Choć serial ogląda mniej widzów, niż przed rokiem, to nadal zapewnia Polsatowi wysokie miejsce w rynku telewizyjnym.
21.11.2016 | aktual.: 21.11.2016 16:52
Ósmy sezon „Przyjaciółek”, jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, oglądało średnio 1,96 mln widzów. Serial stracił 60 tys. widzów w porównaniu do szóstej serii (oglądanej przez 2,02 mln osób), emitowanej w analogicznym okresie w ubiegłym roku. Wciąż jednak zapewnia stacji w czasie emisji drugie miejsce pod względem oglądalności. Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek serii. Obejrzało go 2,19 mln widzów.
Polsat w czwartki o 21. wyprzedziła jedynie TVP1, nadająca w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”. Na trzecim miejscu znalazł się TVN emitujący „Singielkę” i „Kuchenne rewolucje”. Poza podium uplasowała się TVP2 („Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i filmy fabularne).
Polsat zdecydował już o przyszłości serialu i planuje wyemitować w przyszłym roku dziewiąty sezon „Przyjaciółek”.