Fatalne wyniki oglądalności
Audycja miała być z założenia nowatorskim talk show, które łączy w sobie wiadomości, publicystykę i rozrywkę. Niestety, taka formuła nie do końca przypadła publiczności do gustu.
Z badań Nielsen Audience Measurement dla portalu wirtualnemedia.pl wynika, że drugi odcinek show oglądało prawie o 30 procent widzów mniej niż premierowe wydanie. Zarówno w poniedziałek jak i we wtorek telewizyjna Jedynka przegrała z głównymi konkurentami.
Jak się okazuje, wyniki oglądalności przekładają się również na opinie widzów. Już po emisji premierowego odcinka internet zalała fala uargumentowanej krytyki.
Bomba, czyli alfabet polskiego szołbiznesu! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
**Zobacz także:
[
Szostak niejadkiem? Tego nikt się nie spodziewał! ]( http://teleshow.pl/gid,15443786,img,15443818,kat,1024837,title,Karolina-Szostak-apetyczna-gwiazda-kiedys-byla-niejadkiem,galeria.html )
[
Jej twarz ewoluowała! Tori Spelling jak kameleon! ]( http://teleshow.pl/gid,14494181,img,14494231,kat,1024839,title,Tori-Spelling-Jej-twarz-ewoluuje,galeria.html )