Trwa ładowanie...

Polsat dokona rewolucji w show? To byłoby dopiero wyzwanie!

Polsat nadaje już 9. edycję show "Ninja Warrior Polska", w której uczestnicy dokonują na torze pełnym przeszkód rzeczy niemożliwych. Widzom ogląda się to świetnie, ale są pierwsze doniesienia, że czas na zmiany.

"Ninja Warrior Polska" czekają zmiany?"Ninja Warrior Polska" czekają zmiany?Źródło: Facebook
d39ni7k
d39ni7k

"Ninja Warrior Polska" to obok "Tańca z Gwiazdami", "Twoja twarz brzmi znajomo" czy "Love Island" jeden z flagowych reality-show Polsatu. Format sprowadzony z Japonii ma się na Polsacie na tyle dobrze, że widzowie oglądają teraz dziewiątą edycję zmagań uczestników z torem przeszkód w Gliwicach.

Liczby mówią same za siebie. Jak podliczył Nielsen, średnia oglądalność trzech odcinków obecnej serii wyniosła 715 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Pierwszą edycję śledziło zaś średnio aż 1,4 mln osób. Polsat ma pomysł, jak wrócić do takich wyników?

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Najbardziej wyczekiwane premiery filmowe 2024 roku

Zmiany w "Ninja Warrior Polska"

Ruszył nabór uczestników do kolejnych edycji "Ninja Warrior Polska". Polsat kręci na Arenie w Gliwicach po dwie edycje ze względu na wysokie koszty produkcji. Jak dowiedziały się Wirtualne Media, możliwe są duże zmiany w formule programu.

d39ni7k

Chodziłoby o postawienie drugiego toru przeszkód. Na dwóch równoległych torach uczestnicy rywalizowaliby w tym samym czasie, a to znaczy, że w trakcie biegu widzowie patrzyliby nie na jedną walkę z przeszkodami i bólem w mięśniach, a dwie. Na tę chwilę to tylko pierwsze, niepotwierdzone doniesienia, bo decyzja w Polsacie, jak podają WM, jeszcze nie zapadła.

To dobry pomysł, by przyciągnąć widzów? Patrząc na wyniki oglądalności poszczególnych edycji, wydaje się, że Polsat musi rozważyć jakieś zmiany.

Pierwszą edycję, jak już wspomnieliśmy, śledziło ok. 1,4 mln widzów. Z każdą kolejną oglądalność spadała. Siódma edycja przyciągała jeszcze ponad 800 tys. widzów, ale już kolejna jedyne 612 tys. Obecnie nadawana, dziewiąta edycja ma nieco lepsze wyniki. Czy utrzymają się aż do finału? Ten już tuż tuż.

W 52. odcinku podcastu "Clickbait" rozwiązujemy "Problem trzech ciał" Netfliksa, zachwycamy się "Szogunem" na Disney+ i wspominamy najlepsze seriale 2023 roku nagrodzone na gali Top Seriale 2024. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d39ni7k
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d39ni7k