RozrywkaPolsat bezkonkurencyjny w Wigilię i święta Bożego Narodzenia. Wiemy, ile osób obejrzało "Kevina"

Polsat bezkonkurencyjny w Wigilię i święta Bożego Narodzenia. Wiemy, ile osób obejrzało "Kevina"

Polsat bezkonkurencyjny w Wigilię i święta Bożego Narodzenia. Wiemy, ile osób obejrzało "Kevina"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
oprac. Anna Ryta

27.12.2017 13:28, aktual.: 27.12.2017 13:45

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Tegoroczne święta Bożego Narodzenia zdecydowanie należały do Polsatu. Stacja zdeklasowała konkurencję. Sprawdźcie, które pozycje przyciągnęły przed ekrany telewizorów najwięcej widzów.

Niemal 3 mln widzów zasiadły do wigilijnej kolacji przy dźwiękach najpiękniejszych polskich kolęd w wykonaniu plejady artystów m.in. Beaty Kozidrak, Grzegorza Markowskiego, Krzysztofa Krawczyka, Anny Wyszkoni, Natalii Szroeder, Urszuli, Margaret oraz Grzegorza Hyżego. Świąteczny koncert o godz. 17.00 zapewnił stacji udziały na poziomie niemal 30 proc. wśród wszystkich oglądających oraz 31,2 proc. w grupie komercyjnej.

"Kevin sam w Nowym Jorku" to pozycja, bez której widzowie nie wyobrażają sobie Gwiazdki. Przygody niesfornego chłopca były najlepiej oglądaną pozycją w czasie świąt Bożego Narodzenia i przyciągnęły w wigilijny wieczór przed telewizory ponad 4,4 mln widzów. W czasie jego emisji Polsat był najchętniej oglądaną stacją.

W trakcie trzech świątecznych dni stacja rozłożyła konkurencję na łopatki i zanotowała średnio 13,3 proc. udziału w grupie komercyjnej i 11,1 proc. w grupie 4+, co oznacza, że widzowie najchętniej spędzali Wigilię oraz Święta Bożego Narodzenia właśnie, oglądając propozycje Polsatu. Wszystko więc wskazuje na to, że za rok widzowie znów obejrzą Kevina i jego perypetie. Nikt bowiem nie zrezygnuje z pozycji, która co roku przynosi telewizji ogromne zyski. Też oglądaliście?

Obraz
© Materiały prasowe
Obraz
© Materiały prasowe
Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (29)
Zobacz także